هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

پیکان در پی جبران/ برترین خط حمله لیگ به دنبال حضور در جمع مدعیان

۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۳۴۶۷
پیکان در پی جبران/ برترین خط حمله لیگ به دنبال حضور در جمع مدعیان
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان مجتبی حسینی پس از شکست در بازی هفته گذشته مقابل ذوب آهن، این هفته باید  مقابل آلومینیوم اراک به میدان بروند. پیکان تا قبل از شکست هفته گذشته وضعیت نسبتا خوبی در جدول داشت اما حالا با ۸ امتیاز از ۷ بازی در رده یازدهم قرار گرفته و ممکن است با عدم امتیازگیری در این بازی به رده‌های پایین‌تر سقوط کند.

در سمت مقابل آلومینیومی قرار دارد که با برد هفته گذشته از وخامت اوضاع خود کاست زیرا در صورت عدم برد حالا در میان تیم‌های سقوط‌کننده قرار می‌گرفت. تیم رحمتی البته دست به کاری بزرگ نزد و ملوان انتهای جدولی را شکست داد. به همین دلیل این بازی می‌تواند سنگ محک خوبی باشد که نشان دهد اراکی‌ها امسال می‌توانند در نیمه بالایی جدول قرار بگیرند یا همچنان به روند سینوسی و نه‌چندان خوب‌شان ادامه می‌دهند.

در مازندران، نساجی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این دو تیم هفته گذشته برنده شدند و در جدول کنار هم قرار گرفتند. قائمشهر‌ی‌ها حالا با ۱۱ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و امیدوارند با برتری در بازی امروز خودشان را به عنوان تیم شایسته در بین ۷ تیم بالای جدول اثبات کنند.

در سمت مقابل ذوب‌آهنی قرار دارد که یکی از تیم‌های بدون شکست است. هرچند که به اندازه شکست ناپذیری، مقتدرانه بازی‌های خود را با برتری پشت سر نگذاشته و تنها یک برد دارد. ذوبی‌ها از لحاظ فنی چندان بد نشان نداده‌اند اما ۶ تساوی متوالی آن‌ها را از حضور در جمع بالانشینان دور کرد هرچند که بضاعت آن‌ها در حد قهرمانی یا کسب سهمیه نیز به نظر نمی‌رسد.

گفتنی است، دیگر دیدارهای هفته هشتم روز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز