داریوش یزدی در گفت‌وگو با برنا

استقلال سیر صعودی پیدا کرده است/ بازی مقابل فولاد آسان نخواهد بود

۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۳۵۶۲
استقلال سیر صعودی پیدا کرده است/ بازی مقابل فولاد آسان نخواهد بود
پیشکسوت استقلال نظرات خود را در مورد عملکرد شاگردان ساپینتو تا این هفته از لیگ برتر بیان کرد.

داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص روند استقلال در بازی‌های امسال اظهار داشت: به جز بازی آخر مقابل گل‌گهر تمام بازی های استقلال را مشاهده کرده‌ام. اعتقاد دارم استقلال در ۶ هفته ابتدایی از لحاظ تاکتیکی سیر صعودی داشته و نمی‌توان این مساله را کتمان کرد اما با توجه به قهرمانی سال گذشته و تقویت تیم باید از همان ابتدا بهتر کار کند.

وی افزود: آبی‌پوشان تا امروز پیشرفت داشته‌اند اما هواداران انتظار داشتند از همان روز اول شاهد تیمی قدرتمند باشند و از بعد فنی می‌توان این مساله را به عدم شناخت سرمربی با بازیکنان مربوط دانست. به مرور شرایط بهتر شد و امیدوارم با بهبود روند، استقلال به موفقیت نزدیک شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره نقاط ضعف و قوت استقلال گفت: استقلال از لحاظ نیروی انسانی اوضاع خوبی دارد اما رهبر و فرمانده در میانه میدان کم دارد. این می‌تواند یک مشکل باشد. یا حتی عدم حضور پلی‌میکر هم در این تیم به چشم می‌خورد هرچند که در تمام دنیا کمبود این سبک بازیکن وجود دارد.

یزدی درباره دیگر تیم‌ها عنوان کرد: برای انتخاب مدعیان اصلی قهرمانی زود است قضاوت کنیم زیرا تیم‌ها نوسان دارند و نتایج قابل پیش‌بینی نیست. حس می‌کنم باید ۱۰ تا ۱۲ هفته بگذرد تا از لحاظ فنی بتوانیم ارزیابی خوبی از تیم‌ها داشته باشیم.

وی در خصوص ورود مربیان پرتغالی گفت: پرتغال کشوری خوب و صاحب سبک است و به طور کلی از حضور مربیان این کشور استقبال می‌کنم اما اینکه بتوانند تفکراتشان را پی‌ریزی کنند، تیم‌ها را به شرایط خوب برسانند و به کار خود بپردازند نیاز به زمان دارد. به همین دلیل مشخص نیست اصلا به آن‌ها زمان داده می‌شود یا خیر. این مساله می‌تواند کمی نگران‌کننده باشد.

2321801

یزدی در مورد بازی استقلال مقابل فولاد تصریح کرد: بازی مقابل فولاد بازی سختی است. تیم نکونام نشان داده در بازی‌های سخت و دشوار بهتر نتیجه می‌گیرد. احساس می‌کنم بازی آسانی نخواهد داشت. استقلال البته تیم بزرگی است و پتانسیل دارد تا با استفاده از هواداران و شرایط همه چیز را از آن خود کند اما اصلا بازی آسانی در پیش نخواهد داشت. سبک بازی نکونام هم جلوی تیم‌های قدرتمند دفاعی است و بازی چالش‌برانگیزی در پیش است. با توجه به جمیع جهات باید اشاره کنم تیم استقلال علاوه بر شرایط فنی خوب از لحاظ مدیریتی هم در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

وی در پایان درباره وضعیت خود گفت: هم‌اکنون سرمربی نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم هستم. متاسفانه در این سطح از فوتبال نظارت و مدیریت خوبی را شاهد نیستیم. این هفته بازی‌مان با ۲ ساعت تاخیر برگزار شد تا شاهین بتواند مجوز بازی دریافت کند. نباید شاهد چنین مشکلاتی باشیم اما متاسفانه این اتفاقات رخ می‌دهد.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما