رحمان احمدی در گفت‌وگو با برنا

نباید از کی‌روش انتظار معجزه داشته باشیم/ کاش به نیازمند هم فرصت می‌رسید

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۳۶۰۲
نباید از کی‌روش انتظار معجزه داشته باشیم/ کاش به نیازمند هم فرصت می‌رسید
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: نباید از سرمربی تیم ملی انتظار معجزه داشته باشیم.

رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام جهانی قطر اظهار داشت: تیم ملی در اردوی خود دو بازی خوب انجام داد تا کارلوس کی‌روش بتواند در  آستانه جام جهانی به شناختی کامل از از شرایط فنی و آمادگی تیم دست پیدا کند. بخشی از این موارد شناخت تاکتیکی بود که سرمربی تیم ملی به آن نیاز مبرم داشت. به نظر من تیم ملی در  ایران در دو بازی وضعیت خوبی داشت. البته شرایط بازی مقابل اروگوئه مطلوب‌تر از بازی برابر سنگال بود اما در مجموع می‌توان گفت برگزاری این دو بازی باعث شد کادر فنی تیم ملی بتواند شناخت خوبی را از وضعیت فنی تیم به دست آورد.

وی در این مورد که گفته می‌شود ترکیب ایران در مقابل اروگوئه ترکیبی نزدیک به تیم اصلی ایران در جام جهانی خواهد بود هم تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین پیش بینی در مورد ترکیب اصلی در جام جهانی درست باشد چرا که احتمال مصدومیت و هر اتفاقی برای بازیکنان وجود دارد و نمی توان با قاطعیت گفت ترکیب ایران مقابل اروگوئه ترکیب اصلی و نهایی کی روش در جام جهانی است.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره شرایط گلرهای حال حاضر ایران در تیم ملی گفت: دروازه بان های ما در دو بازی شرایط خوبی داشتند و نمایش و عملکرد خوبی را ارائه دادند. کاش فرصت به دروازه بان مستعدی مثل پیام نیازمند هم می رسید تا او توان خود را به کادر فنی نشان می داد ولی اگر بخواهیم عملکرد سه گلر حال حاضر تیم ملی را بررسی کنیم به اعتقاد من هر سه دروازه بان شرایط خوبی را در این دو بازی داشتند.

احمدی در مورد اینکه یکی از رقابت‌های اصلی در جام جهانی برای حراست از دروازه تیم ملی بین علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی خواهد بود نیز افزود: طبیعی است که کادر فنی تا روز آخر آزمون و خطای خود را در مورد چیدمان اصلی تیم ملی انجام خواهد داد اما در نهایت فکر نمی‌کنم کی‌روش در درون دروازه جابجایی زیادی را داشته باشد.

525

وی درباره اینکه بازگشت کی‌روش به تیم ملی آیا تصمیم درستی از سوی فدراسیون و مسئولان فوتبال ایران بود یا خیر خاطرنشان کرد: من قبلا در این مورد صحبت کردم و فکر می کنم درست نباشد دوباره در مورد این موضوع صحبت کنم اما اگر واقعاً تصمیم بر این باشد که کی روش فقط در جام جهانی به عنوان سرمربی تیم ملی سکان هدایت را برعهده داشته باشد این موضوع بزرگترین اشتباهی خواهد بود که از سوی فدراسیون صورت می گیرد. اینکه کی روش فقط به خاطر مدیریت و دیسیپلینش بخواهد در تیم ملی حضور داشته باشد موضوعی است که باعث نادیده گرفته شدن حقوق مربیان داخلی می شود. به اعتقاد من اگر قرار باشد حضور کی‌روش در تیم ملی ادامه دار باشد تصمیم بهتری است تا اینکه بخواهیم با حضور موقت کی‌روش در تیم ملی برای او یک رزومه خوب برای حضور در جام جهانی درست کنیم. سوالم این است اگر قرار است کی روش فقط در جام جهانی سرمربی ایران باشد چرا نباید این افتخار و این رزومه برای مربیان داخلی اعمال می شد؟

مربی فصل قبل دروازه‌بان‌های سپاهان گفت: زمان باقی مانده تا شروع جام جهانی زیاد نیست و در این شرایط فکر می کنم درست نباشد که از او در تیم ملی انتظار معجزه داشته باشیم.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز