لیگ سری B دسته یک مردان؛ ۲۵ مهرماه پایان نقل و انتقالات

۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۳۸۳۸۳۶
لیگ سری B دسته یک مردان؛ ۲۵ مهرماه پایان نقل و انتقالات
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مهلت نقل و انتقالات لیگ سری B دسته یک مردان از 16 تا 25 مهرماه جاری است، بنابر این روز جمعه 15 مهرماه آخرین فرصت باشگاه‌ها برای تسویه حساب به میزان 55 درصد قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هفته هفتم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری B دسته یک مردان روز جمعه 15 مهرماه پیگیری می‌شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که روز 15 مهرماه دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان به پایان می‌رسد و با استناد به ماده 40 فصل سیزدهم آیین‌نامه سازمان لیگ و کمیته انضباطی، تمامی باشگاه‌ها موظف به تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی به میزان 55 درصد قراردادشان هستند.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است که زمان نقل و انتقال بازیکنان آزاد از روز شنبه 16 مهرماه آغاز می‌شود و تا دوشنبه 25 مهرماه ادامه خواهد داشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها در صورت دریافت نکردن 55 درصد قرار خود از روز شنبه 16 مهر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 20 مهرماه فرصت شکایت از باشگاه به صورت مکتوب به فدراسیون والیبال دارند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز