مهدی عطالو در گفت‌وگو با برنا

تعامل مناسبی با تیم بزرگسالان پرسپولیس داریم/ موفقیت در لیگ جوانان کار دشواری است

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۳۸۴۰۲۶
تعامل مناسبی با تیم بزرگسالان پرسپولیس داریم/ موفقیت در لیگ جوانان کار دشواری است
سرمربی جوانان پرسپولیس گفت: تعامل خوبی بین ما و تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس وجود دارد.

مهدی عطالو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی تیمش در دربی جوانان برابر استقلال اظهار داشت: ما آنالیز خوبی از حریف خود داشتیم و توانستیم با بررسی نقاط ضعف و قوت استقلال، بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم. 

وی افزود: پس از هفته ها در بازی برابر استقلال تمامی نفرات را در اختیار داشتیم. در هفته های قبل برخی از بازیکنان به دلیل مصدومیت امکان همراهی با تیم را نداشتند اما در دربی توانستیم با حضور همه بازیکنان برای این بازی آماده شویم.

سرمربی جوانان پرسپولیس تصریح کرد: با مساعدت مدیران باشگاه و محسن خلیلی به عنوان مدیر تیم های پایه شرایط خوبی داریم و امیدوار هستیم حمایت ها همچنان از تیم های پایه ادامه داشته باشد تا بتوانیم شرایط و نتایج خوب مان را تداوم بدهیم.

عطالو در خصوص این که اولویت‌های تیم در ادامه فصل چیست به خبرنگار برنا گفت: ما در تلاش هستیم به موازات کسب نتایج خوب و به دست آوردن عنوانی در شان باشگاه پرسپولیس، بتوانیم در تیم های پایه در زمینه بازیکن سازی و کشف استعدادهای موجود برای تیم بزرگسالان فعالیت های خوبی داشته باشیم. در حال حاضر تعامل خوبی بین ما و تیم بزرگسالان وجود دارد و دروازه بان ما توانسته نظر مثبت کادر فنی بزرگسالان را به خود جلب کرده و با تیم بزرگسالان باشگاه تمرین کند.

وی در مورد ادامه بازی‌های تیم جوانان پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی بعدی باید برابر کیا که در رده جوانان صدرنشین است به میدان برویم که بازی مهمی برای ما محسوب می شود. رقابت در رده جوانان بسیار فشرده و جذاب است و همه بازی ها سخت است و در تلاش هستیم بتوانیم در بازی های مان نتایج خوبی را کسب کنیم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز