حسن رحیمی در گفت‌وگو با برنا

قرعه خوبی داشتیم اما فرصت را از دست دادیم/ به تکرار قهرمانی فکر می‌کنیم

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۸۴۰۴۲
مربی تنیس روی میز گفت: قرعه خوبی داشتیم و می‌توانستیم در مسابقات بهتر ظاهر شویم.

حسن رحیمی، مربی تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد تیم‌ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: متاسفانه نتیجه به دست آمده کاملا دور از انتظار بود و نتوانستیم سهمیه تیمی المپیک 2024 پاریس را کسب کنیم. ما کنار تیم‌ نبودیم و از شرایط و آمادگی بچه‌ها اطلاعی نداریم ولی فرصت خوبی بود که از دست رفت، قرعه خوبی داشتیم و می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم.

کارشناس پینگ‌پنگ افزود: در بخش بانوان شرایط برای ما سخت بود و انتظاری وجود نداشت اما در بخش آقایان قرعه خوبی داشتیم که می‌توانستیم صعود کنیم ولی بیاییم شرایط قبل از مسابقات را هم در نظر بگیریم اکثر تیم‌ها در دنیا در طول سال اعزام‌های زیادی دارند و در مسابقات مختلفی حاضر می‌شوند ولی ورزشکاران ما در همه رشته‌ها کمتر شرایط حضور در مسابقات را پیدا می‌کنند. طبیعی است ورزشکاری که کمتر در وضعیت بازی قرار بگیرد در لحظات حساس ممکن است نتواند موفق ظاهر شود.

رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا با از دست رفتن سهمیه تیمی المپیک می‌توانیم به کسب سهمیه انفرادی امیدوار باشیم؟ گفت: 100 درصد مخصوصا نوشاد عالمیان شرایط خوبی دارد در این مسابقات هم و فقط یک باخت داشت دیگر از یک ورزشکار چه انتظاری باید داشت؟ نیما و امیرحسین هم وضعیت مطلوبی دارند اما باید دید در نهایت کدام یک می‌توانند موفق به کسب سهمیه شوند ولی به طور حتم ما در پاریس یک سهمیه خواهیم داشت.

سرمربی رعد پدافند هوایی کاشان در مورد وضعیت تیمش برای حضور در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون بیستم مراسم قرعه کشی انجام خواهد شد. ما سال گذشته قهرمان لیگ شدیم که طبیعتا امسال شرایط را برای ما سخت‌تر می‌کند چرا که هدف‌مان حفظ این قهرمانی است. در نقل و انتقالات تعدادی از بازیکن‌ها از جمع ما جدا شدند و برخی را هم جذب کردیم، در واقع تیم یک مقدار تغییر کرده است. رقبای ما هم در تلاش هستند و تیم خوبی بستند ولی با این حال تمام تلاش ما کسب بهترین نتیجه خواهد بود.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز