هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

استقلال تهران یک- فولاد خوزستان یک؛ تقسیم امتیازات میان سرخابی‌های لیگ

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۴۲۱۱
استقلال تهران یک- فولاد خوزستان یک؛ تقسیم امتیازات میان سرخابی‌های لیگ
دیدار دو تیم استقلال و فولاد به تساوی انجامید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و دیدار خود را در لیگ بیست و دوم برگزار کردند. این مسابقه به تساوی یک-یک انجامید تا امتیازات میان تیم های سرخابی لیگ برتر تقسیم شود و استقلال با کسب 15 امتیاز و قبل از دیدار پرسپولیس و سپاهان به صدر جدول صعود کند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که سرمربی خود را به دلیل محرومیت روی سکوها می دیدند اکثر زمان نیمه اول را در اختیار داشتند اما فولاد بود که زهردارتر کار کرد و در دقیقه 16 روی غفلت مدافعان آبی پوش این مجید علیاری بود که با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد. بعد از این گل آبی پوشان فرصت هایی را روی دروازه فولاد ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. پیمان بابایی خطرناک ترین بازیکن استقلال در نیمه اول بود که دو بار دروازه فولاد را با تهدید مواجه کرد و یک بار توپ را به تیر عمودی دروازه زد.

56

در نیمه دوم و در دقیقه 55 شوت مهدی قایدی به صورت ناقص توسط شهاب گردان دفع شد و شوت برگشتی از سوی بازیکنان استقلال بازهم به گردان برخورد کرد و در ادامه مدافعان فولاد توپ را دور کردند. ارسال کرنر در دقیقه 61 به روی دروازه فولادی ها با خروج اشتباه گردان همراه بود و ضربه سر مرادمند مقابل دروازه به محمد محبی رسید و او هم به راحتی دروازه شاگردان نکونام را باز کرد.

در دقیقه 68 برخوردی بین پیمان بابایی و محمد آبشک به وجود آمد که حمید حاج ملک، داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 70 موقعیتی برای فولاد ایجاد شد که ضربه قیچی برگردان بازیکن این تیم به راحتی در آغوش حسینی قرار گرفت. در دقیقه 72 ابوالفضل جلالی پا به توپ وارد محوطه جریمه فولاد شد و شوت او به تور کنار دروازه خورد.

در دقیقه 76 رضا میرزایی با گردان تک به تک شد و قبل از شوت زدن زمین خورد اما داور این برخورد را تمارض بازیکن استقلال تشخیص داد. میرزایی یک بار دیگر هم وارد محوطه جریمه فولاد شد و زمین خورد و اعتقاد به پنالتی داشت اما داور نظر دیگری داشت. در دقیقه 86 شوت یامگا از مقابل محوطه جریمه از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت. در لحظات پایانی هم اشتباه گردان نزدیک بود کار دست این تیم بدهد اما ضربه بازیکن استقلال کم دقت بود تا این دیدار با تساوی به اتمام برسد.

در جدول رده بندی تیم های استقلال و فولاد به ترتیب پانزده و یازده امتیازی شدند.

انتهای پیام//

نظر شما
نظرات
امير
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
0
يك پنالتي صددرصد گرفته نشد
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز