امیر شمسایی در گفت‌وگو با برنا

۸۵ میلیون ایرانی در انتظار فتح جام هستند/ بعد از قهرمانی به وحید می‌گویم عشق منی!

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۴۲۵۲
۸۵ میلیون ایرانی در انتظار  فتح جام هستند/ بعد از قهرمانی به وحید می‌گویم عشق منی!
برادر سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره عملکرد شاگردان وحید شمسایی صحبت کرد.

امیر شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد تیم ملی فوتسال تا قبل از برگزاری فینال امشب اظهار داشت: وقتی بردهای متعدد با تفاضل گل بالا به دست می‌آید یعنی تیم خوبی داریم. چند سال بود اینگونه تایلند و ویتنام را نبرده بودیم. این یعنی بازیکنان انگیزه دارند، دل ها یکی است و رفاقت‌ها محکم. بچه‌ها جا پای دیگران گذاشته اند و می خواهند خودشان را اثبات کنند. تک تک بازیکنان می‌جنگند و 40 دقیقه همه را تحت فشار می‌گذارند.

وی افزود: مقابل تایلند همه جنگ‌های نفر به نفر را بردیم. هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ بدنی همه‌چیز خوب است که نشان می‌دهد آینده روشن است. قطعا عیب و ایراد هم وجود دارد و مشکلاتی هم هست اما هرچه جلوتر می‌رویم بازیکنان در شرایط بهتری قرار می گیرند. قهرمانی البته تازه اول راه است و امیدوارم فدراسیون به فکر تدارکات خوب برای آینده باشد. ما از آسیا فراتریم و باید به فکر سکوی جهانی باشیم.

پیشکسوت فوتسال ایران درباره انتخاب یک ستاره بین بازیکنان گفت: بچه‌های ما همه بوی گلزنی می‌دهند. همه زهردارند و فکر می‌کنیم هر لحظه یک نفر گل می‌زند. تکنیک در دوران ما بسیار قوی بود و پیروزی در موقعیت‌های یک به یک اهمیت بسیار بالایی داشت. حالا هم چند نفر از بازیکنان ما چنین توانایی دارند. سالار آقاپور و اولادقباد و چند نفر دیگر این گونه‌اند. حمایت از یکدیگر هم در تیم به شدت مشاهده می‌شود. به گل‌های‌مان دقت کنید که برخی اوقات نفر سوم وارد می‌شد و گلزنی می‌کرد.

شمسایی درباره بازی فینال گفت: باید ژاپن را ببریم. آن ها یک تیم موذی هستند. بازی آسانی در پیش نداریم. به این نگاه نکنید که ژاپن در دیدارهایش به سختی پیروز شده است. آن‌ها در تمام ثانیه ها می‌جنگند. باید مراقب‌شان باشیم. اعتقاد دارم بازیکنان بومی‌شان بهتر از دو تابعیتی‌ها هستند. ایران همیشه قدرتمند است و هر تیمی با ما بازی کند می داند قبل از بازی از ما عقب افتاده اما نباید انکار کرد که این فکر می‌شد که ممکن است تیم ایران به فینال نرسد اما می دانستم وحید کارش را بلد است و در آینده موفق می‌شود.

وی عنوان کرد: خدا را شکر که بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و پرچم ایران را بالا نگه داشتند. متاسفانه قبل از آغاز مسابقات بعضی از بازیکنان کنار مانده حرف‌هایی زدند که زیبا نبود. آدم باید خدا را ناظر اعمال ببیند. آیا برای خودخواهی این حرف‌ها زده یا برای ایران. ما 85 میلیون جمعیت داریم و چشم همه به قهرمانی ایران است. قرار نیست وقتی حالا من در تیم ملی نیستم خنجر بکشیم. حمله به وحید یعنی حمله به ایران. امیدوارم خدا همه ما را هدایت کند.

برادر سرمربی تیم ملی درباره اینکه در اولین برخورد با وحید شمسایی در خصوص قهرمانی چه به او می‌گوید گفت: اولین جمله ای که به وحید می‌گویم؟ می‌گویم تو عشق منی. وحید عشق من است. برادر من است. هر جا اوافتخارآفرینی کند انگار من پیروز شده‌ام.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز