سجادی: شهید امیراحمدی یک شهید به شهدای ورزشکار اضافه کرد

۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۶:۰۱
کد خبر: ۱۳۸۵۸۱۹
سجادی: شهید امیراحمدی یک شهید به شهدای ورزشکار اضافه کرد
مراسم ختم سومین روز از شهادت بسیجی مدافع امنیت، شهید «سلمان امیراحمدی» سه شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان در مسجد امیر المومنین (ع) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مدیران و معاونان این شرکت و جمع زیادی از جامعه ورزش و مردم شهید پرور کشورمان در این مراسم حضور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در این مراسم و دیدار با خانواده گرانقدر شهید امیراحمدی از جمله علیرضا فاضلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی (باجناق شهید بزرگوار)،ضمن اشاره به جودوکار بودن آن شهید والامقام، اعلام کرد: تا سه روز پیش جامعه ورزش کشور ۵١٣۵ شهید گرانقدر تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده بود و اینک با شهادت بسیجی ورزشکار، سلمان امیراحمدی، شهید مدافع امنیت کشور، تعداد این شهدای عالی مقام به ۵١٣۶ تن رسید.

امروز وظیفه ما سنگین تر از پیش است و باید یاد و خاطره و ارزش های مورد نظر این عزیزان را زنده نگه داریم و به جامعه ارزشمند ورزش کشور که مرام پهلوانی و جوانمردی و فرهنگ شهادت طلبی را سرلوحه خود قرار داداه اند افتخار کنیم.

شهید بسیجی مدافع امنیت سلمان امیر احمدی شامگاه شنبه (۱۶ مهر) در پی حمله مسلحانه اوباش در منطقه ۱۷ تهران از ناحیه سر با شلیک گلوله به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز