کاظم کرامتی در گفت‌وگو با برنا

به فکری کم لطفی شد/ برای پیروزی بعدی متمرکز هستیم

۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۸:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۳۸۶۰۸۰
به فکری کم لطفی شد/ برای پیروزی بعدی متمرکز هستیم
مربی دروازه‌بان‌های سایپا گفت: ملاک انتخاب ما برای درون دروازه تیم در هر بازی شرایط گلرها در طول تمرینات و بازی‌ها است.

کاظم کرامتی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اخیر سایپا برابر ون پارس که با پیروزی نارنجی پوشان به پایان رسید، اظهار داشت: بازی حساب شده ای را برابر حریف انجام دادیم و توانستیم با پیروزی مزد زحمات مان در این بازی را بگیریم. این دیدار، دیداری سخت بود و حالا پس از این برد تمام تمرکزمان را به بازی برابر شمس آذر قزوین معطوف کرده ایم.

وی در ادامه در مورد عملکرد دروازه بان های سایپا تا امروز تاکید کرد: ما از 8 بازی قبلی 5 کلین شیت داشتیم که آمار خوبی برای ما محسوب می شود. در بازی های قبل 3 بار دروازه مان باز شده بود که هر سه گل روی اتفاق بود و در مجموع کار دروازه بان های ما خوب بوده است. در حال حاضر دروازه بان های خوبی داریم که ملاک انتخاب ما برای درون دروازه تیم در هر بازی شرایط گلرها در طول تمرینات و بازی ها است. 

مربی نارنجی پوشان سایپا اشاره ای به اتفاقات بازی قبل این تیم در اهواز برابر استقلال اهواز داشت و گفت: تماشاگران اهوازی در بازی قبل به ما کم لطفی کردند. به خصوص به محمود فکری که چهره ای شناخته شده در فوتبال ما است. او 14 سال در استقلال بوده و در تیم ملی حضور داشته و چهره سرشناسی است اما در آن دیدار اهوازی ها میزبانی خوبی از سایپا نداشتند.

کرامتی در پایان درباره بازی بعدی تیمش گفت: ما تمام تمرکزمان را برای بازی برابر شمس آذر معطوف کرده ایم و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب در آن دیدار نیز دست پر میدان را ترک کنیم و به پیروزی ارزشمند دیگری دست پیدا یابیم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز