میرزاجانپور: بازی باکیفیتی به نمایش گذاشتیم/ افزایش سطح فنی والیبال ایران در لیگ مشهود است

۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۳۸۷۳۳۲
میرزاجانپور: بازی باکیفیتی به نمایش گذاشتیم/ افزایش سطح فنی والیبال ایران در لیگ مشهود است
دریافت کننده قدرتی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: با انگیزه برای بازی با مس تمرین کرده بودیم و نمایش با کیفیتی مقابل این تیم در هفته چهارم ارائه کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، اردکان، مریوان، گنبد، ارومیه، اصفهان و آمل پیگیری شد.

تیم لبنیات هراز این هفته در سه ست متوالی موفق به شکست مس رفسنجان در آمل شد تا به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد.

مجتبی میرزاجانپور درباره این بازی گفت: با انگیزه و هدف روی این بازی تمرین کردیم، اما خوشحالم که بازیکنانی داریم که از لحاظ ذهنی آن قدر قوی هستند که قرار گرفتن مقابل هر تیمی را پذیرفته‌اند و به خوبی بازی می‌کنند. مس تیم جوان و آینده داری هست.

وی تصریح کرد: بهروز عطایی تلاش می‌کند تا بازیکنان لبنیات هراز آمل همه بازی‌ها را یکسان بدانند و برای بازی‌ها مرزی مشخص نکنند. در لیگ برتر مردان بازی آسانی نداریم و همه تیم‌ها دارای شخصیت یکسانی هستند و در تمامی بازی‌ها باید تلاش مضاعف کنیم تا به اهداف تعریف شده باشگاه برسیم.

دریافت کننده سابق تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: هر سال سطح فنی والیبال کشورمان بالاتر می‌رود و این روند به لیگ برتر والیبال ایران نیز انتقال پیدا کرده و رقابت‌ها نزدیک شده است.

میرزاجانپور در پایان اشاره کرد: امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که همه تماشاگران امکان حضور در سالن مسابقات به دست آورند تا از تیم‌هایشان حمایت کنند، زیرا این مسله باعث می‌شود جذابیت لیگ بیشتر شود.

هفته پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه 27 مهرماه در شهرهای گرگان، سیرجان، رشت، مریوان، مشهد، تهران و یزد پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز