مهینی: هدف اول بالا بردن تجربه و میزان آمادگی تیم است

۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۸:۱۶
کد خبر: ۱۳۸۸۷۹۸
مهینی: هدف اول بالا بردن تجربه و میزان آمادگی تیم است
شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران در کنفرانس مطبوعاتی تیم های شرکت کننده در تورنمنت کافا حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، شادی مهینی ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال تاجیکستان بخاطر میزبانی مسابقات در پاسخ به این سوال درباره اینکه تیم ایران با چه میزان آمادگی در این تورنمنت حضور یافته است، گفت: از آذرماه سال گذشته اردوی های استعدادیابی این رده سنی را در سراسر تا کشور زیر نظر کمیته جوانان فدراسیون فوتبال آغاز کردیم. همچنین زمانی که قرار شد در تورنمنت کافا حضور یابیم، فدراسیون در این زمان اندک سعی کرد تدارکات خوبی را برای ما فراهم کند و دو اردوی انتخابی و چهار مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم به این مسابقات اعزام شویم.

وی در ادامه افزود: قطعا هدف اول بالا بردن تجربه و میزان آمادگی تیم است که در کنار آن به فکر کسب نتیجه مناسب هم خواهیم بود، چرا که هر پیروزی اعتماد به نفس و خودباوری تیم را بالا می برد و ما هم تلاش می‌کنیم به این هدف در بازی های پیش روی دست یابیم و به بهترین شکل از این تورنمنت استفاده کنیم.  کسب تجربه مناسب و هماهنگى بیشتر اعضاى تیم مهمترین هدف ما در این بازى هاست.

مهینی در پاسخ به سوال خبرنگار تاجیکستان که رقیب اصلی ایران در این تورنمنت چه تیمی است، گفت: برای تمامی تیم ها در این تورنمنت ارزش قائل هستیم اما تیم ازبکستان رقیب جدی برای ما محسوب می شود. حتی تیم تاجیکستان هم همواره از رقبایی بوده که در کافا عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

سرمربی تیم ملی نونهالان در پایان با اشاره به اهمیت مسابقات کافا و حضور تیم های آسیای میانه در این رقابت ها گفت: تیم های رده پایه فوتبال ایران همواره کافا را پیش زمینه ای برای آمادگی بهتر خودشان برای مسابقات آسیایی می بینند و این بازیها اهمیت زیادی برای ما دارد. این تورنمنت برای ما بسیار پر اهمیت بوده و هر ساله در تقویم برگزاری مسابقات AFC مشتاقانه به دنبال تاریخ مسابقات کافا هستیم.

انتهای پیام//

نظر شما