آرزو صدقیانی‌زاده در گفت‌وگو با برنا

نتایج باز‌ی‌ها را گاها اشتباهات داوری تعیین می‌کند/ مسابقه آسانی در لیگ برتر زنان نداریم

۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۸۸۶۰
نتایج باز‌ی‌ها را گاها اشتباهات داوری تعیین می‌کند/ مسابقه آسانی در لیگ برتر زنان نداریم
فوتسالیست بانو گفت: اشتباهات داوری امسال زیاد است که گاها روی نتیجه هم تاثیر می‌گذارد.

آرزو صدقیانی‌زاده، بازیکن تیم فوتسال بانوان نصر فردیس درباره سطح کیفی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: خوشبختانه امسال بعد از مدت‌ها پیگیری تعداد تیم‌های حاضر در سوپرلیگ کاهش یافت. با این اتفاق دیگر هیچ تیمی وجود ندارد که زنگ تفریح سایر تیم‌ها باشد و به همین خاطر حتما امسال این انتظار وجود دارد که شاهد رقابت‌هایی با سطح کیفی بالاتری باشیم.

وی افزود: با گذشت چند هفته ابتدایی از بازی ها ما شاهد مسابقات جذابی هستیم چون هر هفته هر بازی یک مصاف سخت برای همه است اینطور نیست که بگوییم این هفته بازی آسانی داریم و همه بازی‌ها سخت است. البته این روش کیفی کردن لیگ یک جنبه منفی هم داشته که آن‌هم که فشار زیادی است که بازیکن‌ها متحمل می‌شوند چون هر هفته یک بازی حساس و سخت را پشت سر می‌گذارند که هم از نظر جسمی و هم روحی روی بازیکن اثرگذار است.

صدقیانی‌زاده تاکید کرد: نصر فردیس از تیم‌های خوب فوتسال زنان است. تا این لحظه هم خوب ظاهر شدیم البته دو بازی تقریبا بد هم داشتیم که نتیجه خوبی را به دنبال نداشت اما فرصت جبران داریم و مطمئن هستم با این انگیزه‌ای که تیم دارد در ادامه مسیر شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه داوری‌ها امسال اصلا راضی کننده نبودند، گفت: متاسفانه امسال شاهد بدترین نوع داوری‌ها بودیم. در بازی مقابل مس اشتباهات داوری باعث دریافت گل توسط گلر ما شد که در پایان هم به کل نتیجه تغییر کرد. متاسفانه داورهای حال حاضر در لیگ اثر زیادی روی کیفیت بازی ها و حتی نتایج دیدارها دارند که جای تعجب دارد.

عضو تیم‌ ملی فوتسال زنان با گلایه از اوضاع نابسامان تیم‌ ملی گفت: آنقدر در خصوص تیم‌ ملی حرف زدیم که هرچه بگویم‌ تکرار مکررات است. چهار سال است که تیم‌ ملی آن‌هم تیمی که بهترین تیم توپی در بخش زنان به شمار می‌رود به حال خود رها شده است. احتمالا زمانی که یک رویداد مهم بین‌المللی باشد باز فعالیت فوتسال در بخش ملی از سر گرفته خواهد شد ولی قطعا آن کیفیت سابق را نخواهد داشت.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
نظرات
سالا ر
|
-
|
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
0
اشتباه نه رشوه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز