هوادار- استقلال

آبی‌ها به دنبال انتقام از ساکت

۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۹۰۲۲۵
آبی‌ها به دنبال انتقام از ساکت
امروز از ساعت ۱۶:۰۰ تیم هوادار در ورزشگاه دستگردی از استقلال تهران پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ آبی‌پوشان تهرانی پس از ارائه چند نمایش خوب انگار دست‌شان برای رقبا رو شده است. نقطه قوت این تیم از ابتدای حضور ساپینتو و مهاجمان پرتعداد، تنوع مهره‌های باکیفیت در خط حمله بود که حالا هیچ کمکی به بردهای استقلال نمی‌کنند. استقلال در نوک پیکان خط حمله مهاجم هدف آماده ندارد و به ناچار از پیمان بابایی در آن پست استفاده می‌‌کند. ماحصل این مساله افت بابایی، دور شدن او از پست تخصصی و دور شدن شهباززاده از اندکی آمادگی‌اش است.

نکته مهم در این مساله که بارها در هفته‌های قبل اشاره شده، ضعف استقلال مقابل تیم‌هایی با تفکر دفاعی است. آبی پوشان با وجود حضور خسرو حیدری در کادر فنی اما سانترهای باکیفیتی روی دروازه رقبا ارسال نمی‌کنند و کم شوت می‌زنند. این مساله هم به نوعی به نقطه ضعف آن‌ها تبدیل شده است.

حریف استقلال در این هفته تیمی است که آن‌چنان به فوتبال تدافعی صرف اعتقادی ندارد اما سرمربی‌اش همیشه گربه سیاه آبی‌ها (بخوانید فرهاد مجیدی) بوده. ساکت الهامی نه‌تنها به استقلال نمی‌بازد که مانع از کسب ۲ جام حذفی توسط آبی‌ها شده است. تیم ساخته و پرداخته او هم پس از شروع بد در ابتدای لیگ حالا اندکی اوضاع بهتری پیدا کرده اما باید مقابل استقلالی بازی کند که تفکرش کاملا هجومی است.

هوادار ۱۰ گل خورده و بازی نسبتا باز این تیم نشان می‌دهد استقلال به صخره سنگی برخورد نخواهد کرد اما جنجال‌ها و حواشی همیشگی اطراف نیمکت ساکت الهامی که بیشتر هم مقابل استقلال به وجود آمده، خود می‌تواند نقطه ای نگران کننده برای آبی‌ها باشد. چرا؟ ساپینتو تازه از بند محرومیت آزاد شده و رقبایش در کمین‌اند تا بتوانند از نقطه ضعفی ون تحریک پذیری و عصبانیت سریع او استفاده کنند.

اگر سرمربی استقلال مجیدی بود می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم بازی کم موقعیت و پراسترسی برای آبی‌ها باشد اما احتمالا حالا استقلال موقعیت‌های زیادی خواهد داشت. همچان روی کاغذ شانس آبی‌ها بیشتر است اما به هیچ‌وجه آن‌ها را از پیش برنده ندانید.

***

این دو تیم تا امروز ۲ بار در تاریخ لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند. در هر دو تقابل هم فرهاد مجیدی توانست مچ رضا عنایتی را بخواباند.

هم ساکت الهامی (مربی فعلی) و هم رضا عنایتی (مربی قبلی) در رزومه خود سابقه استقلالی بودن ثبت کرده‌اند. نام خود تیم هوادار اما پیش از این سرخ‌پوشان پاکدشت و کمی قبل‌تر پرسپولیس پاکدشت بوده است.

هوادار در هیچکدام از بازی‌های امسال خود بیشتر از یک گل نزده. در ۳ بازی آخر استقلال هم در مجموع ۳ گل رد و بدل شده. آیا دیداری کم گل و خسته کننده در انتظار ما است؟

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز