سجادی: روند رسیدگی به پرونده‌ها با راه‌اندازی شوراهای حل اختلاف ورزش تسریع می‌شود

۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۹۰۵۹۱
سجادی: روند رسیدگی به پرونده‌ها با راه‌اندازی شوراهای حل اختلاف ورزش  تسریع می‌شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: در بسیاری از رشته‌ها ما حوادث را داریم که بعضی از آنها جزیی است و بعضی از این حوادث منجر به اتفاقات جبران ناپذیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر سیدحمید سجادی در مراسم افتتاح شعب شورای حل اختلاف ورزش که امروز در محل مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار شد، اظهار داشت: عرض سلام و خیر مقدم دارم به همه میهمانان به ویژه صادقی معاون قوه قضاییه که حضورشان برای افتتاحیه این مرکز باعث افتخار است.

وی با اشاره به افتتاح این شورای حل اختلاف در مجموعه ورزشی شهید کشوری گفت: خوشحالیم با افتتاح این مرکز در این مجموعه به بخش مهمی از ورزش توجه شده است و امیدواریم که برخی اختلافات در صدور رای‌ها برطرف شود و ریل‌گذاری مناسبی انجام شود.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما حوادث ورزشی است که روزانه با آن مواجه هستیم که بعضا این حوادث منجر به پیگیری از سوی ورزشکاران و صدور رای می‌شود که در این راستا خیلی از نفرات درگیر رای‌ها می‌شوند. می‌توان با یکسری از آموزش‌ها از رخ دادن این اتفاقات پیشگیری کنیم.

وی گفت: در بسیاری از رشته‌ها ما حوادث را داریم که بعضی از آنها جزیی است و بعضی از این حوادث نیز منجر به اتفاقات جبران ناپذیر می‌شود. در بعضی از رشته‌ها مثل رزمی، موتورسواری و اتومبیلرانی و اسکی گاها با حوادثی مواجه هستیم که وجود این شوراهای حل اختلاف باعث می‌شود که در روند رسیدگی به پرونده‌ها تسریع شود.

دکتر سجادی عنوان کرد: علاوه بر حوادث ما با انبوهی از قراردادها مواجه هستیم که بعضا با اختلافاتی همراه است. یکی از بندهای در قراردادهای ورزشکاران می‌تواند این موضوع باشد که در صورت بروز مشکل به این شوراها مراجعه شود. در ورزش شاهد رشد و توسعه هستیم و امروز توفقیات ورزشی به عنوان نماد پیشرفت کشور محسوب می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال به توفیقات خوبی دست پیدا کرده است و حوزه ورزش نیز از بحث توسعه مستثنی نبوده است. یکی از این توفیقات رسیدگی به مباحث حقوقی است و هدف ما این است که خانواده ورزش خیالشان از این بابت راحت باشد و ان‌شاءالله این شعب در همه استان‌ها راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: افتتاح شعب شورای حل اختلاف مبارک جامعه ورزش باشد و امیدوارم که این تعاملات خوب بین قوای سه گانه همچنان ادامه داشته باشد. سعی می‌کنیم که با جهاد تبیین که تکلیف ما است به فکر خدمت به کشور باشیم.

سجادی گفت: امیدواریم که این اختلافات که در چند هفته اخیر رخ داده به اتمام برسد و به فکر توسعه ورزش باشیم. امروز بیش از هر موقع دیگری وظیفه آگاهی بخشی در کشور برعهده ما است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز