مهیار حسن‌نژاد در گفت‌وگو با برنا

استقلال بعد از کریمی بازیساز نداشته است/ به ساپینتو نمره قبولی می‌دهم

۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۹۰۹۴۲
استقلال بعد از کریمی بازیساز نداشته است/ به ساپینتو نمره قبولی می‌دهم
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران نظرات خود را درباره عملکرد استقلال تا این هفته از لیگ بیان کرد.

مهیار حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد استقلال در 10 هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: استقلال امسال از لحاظ فرم و شکل فوتبالی راضی کننده بوده است. سال گذشته این تیم با فرهاد مجیدی با سر و شکل دفاعی به میدان می‌رفت اما حالا فوتبالی متفاوت را به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل به ساپینتو نمره قبولی می‌دهم.

وی افزود: در این میان البته نباید از نقش منفی داوران چشم‌پوشی کرد. آن‌ها با اشتباهات خود چند هفته اخیر برد را از استقلال گرفته‌اند و نگذاشته‌اند تیم با کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شود. واقعا برخی اوقات شاهد ناداوری در حق استقلال هستیم و ای کاش این مساله حل شود.

دروازه‌بان اسبق آبی‌ها درباره احتمال حضور حسینی در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی و درخشش اخیر او گفت: حسینی واقعا پیشرفت کرده و عملکردش قابل قبول بوده اما بعید به نظر می‌رسد کی‌روش او را به بیرناوند ترجبح دهد. البته اشکالی هم ندارد و حسینی می‌تواند چشم به مسابقات آینده چون جام ملت‌ها و حتی جام جهانی 2027 بیندازد.

حسن‌نژاد درباره نقاط ضعف تیم ادامه داد: من هم قبول دارم که می‌گویند استقلال در خط هافبک ضعف دارد. البته لغت ضعف درست نیست و بهتر است بگوییم به اندازه دیگر خطوط قوی نیست. استقلال در زمینه هافبک طراح مشکل دارد. پس از جدایی ابراهیمی و در یکی دو سال گذشته علی کریمی، دیگر این تیم بازیساز به آن شکل نداشته است. خلا این سبک بازیکنان در تیم واقعا احساس می‌شوند.

حسن‌نژاد درباره بازی مقابل هوادار عنوان کرد: فکر می‌کنم استقلال این بار دست پر از زمین خارج شود و ۳ امتیاز را کسب کند. بازی نسبتا سختی در پیش نخواهد بود.

وی در پایان در مورد آینده استقلال گفت: احساس می‌کنم تعطیلی جام جهانی به سود استقلال خواهد بود البته اگر از آن درست استفاده شود. با یک بازسازی روحی و پیشرفت تاکتیکی استقلال می‌تواند به راحتی قهرمانی لیگ را دوباره به دست بیاورد. تکرار قهرمانی برای استقلالی‌ها دور از دسترس نیست.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز