رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین

مبین عظیمی طلا گرفت

۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۳۹۲۰۹۰
مبین عظیمی طلا گرفت
تیم پنج نفره کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام دیمیتری با کسب یک مدال طلا به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم محمدرضا اسدی در کشتی نخست مقابل حریف روس به پیروزی رسید و در کشتی دوم مغلوب دیگر حریف روس شد و با توجه به شکست حریفش از دو رقابت ها کنار رفت.

در وزن 61 کیلوگرم ابراهیم الهی در دو دیدار نخست خود مقابل کشتی گیران روس به برتری دست یافت و در کشتی سوم مقابل حریف مقدونیه ای شکست خورد و با توجه به شکست حریفش از دو رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم علی رضایی در کشتی نخست حریفی از تاجیکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل ژاگیر شاخیف دارنده مدال طلای جهان با نتیجه 13 بر 6 به پیروزی دست یافت. رضایی در کشتی سوم به دیگر حریف روس باخت و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم مبین عظیمی در دو کشتی مقابل حریفانی از کشور روسیه به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نتیجه 7 بر صفر مقابل گورام چرتکویف از روسیه به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 125 کیلوگرم سالار حبیبی در کشتی اول مقابل حریفی از کشور بلاروس مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل سالاپرز از کوبا، نماینده کشورمان حذف شد.

در این مسابقات 150 کشتی گیر از کشورهای روسیه، ایران، ارمنستان، آذربایجان، قرقیزستان، بلاروس، کوبا، مقدونیه، مغولستان، بلغارستان و تاجیکستان حضور دارند.

انتهای پیام//

نظر شما