واکنش مهدی به انجام دیدار استقلال و نساجی در کرمان:

ورزشگاه خوب برای برگزاری سوپرجام نداریم

۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۹۲۵۱۶
ورزشگاه خوب برای برگزاری سوپرجام نداریم
برنامه صبح و ورزش امروز در گفت‌وگویی با سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال به موضوع انتخاب ورزشگاه باهنر کرمان برای برگزاری مسابقه سوپرجام پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش در خصوص مکان برگزاری مسابقه سوپرجام اظهار کرد: روزهای محدودی برای انتخاب داشتیم. به دلیل فشردگی برنامه باید تغییراتی انجام می‌دادیم. پانزده روز پیش به این نتیجه رسیدیم. این تصمیم که مسابقات بدون تماشاگر باشد هفتگی اعلام می‌شود. 

وی درباره انتخاب ورزشگاه باهنر کرمان افزود: تصمیم بر این شد شهر ثالث انتخاب شود. تبریز و اصفهان اولویت اول ما بود اما زمین چمن نقش جهان مناسب نبود و شرایط فراهم نشد. در نهایت با همکاری وزارت کشور کرمان انتخاب شد. 

مهدی با اشاره به نارضایتی تیم‌ها گفت: در مورد کیفیت زمین چمن نارضایتی بود که قول دادند شرایط را مساعد کنند. مشکل هتل و محل اسکان دو تیم نیز حل شد. 

وی درباره چرایی انتخاب کرمان با وجود چمن مشکل‌دار نیز افزود: در ورزشگاه امام رضا (ع) به دلیل اتفاقی که در آخرین بازی افتاد جمع بندی شد که نمی‌توان در آنجا مسابقه را برگزار کرد. نساجی حاضر نبود در آزادی بازی کند و ورزشگاه وطنی هم آمادگی و تجهیزات لازم را نداشت. 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان گفت: مشکل اولیه این است که ورزشگاه خوب در ایران برای سوپرجام نداریم. حقیقت این است اصلا زیرساخت مناسب برای مسابقات فوتبال نداریم و زمین‌های موجود به شدت ضعیف و غیرقابل استفاده است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز