کاظمی‌پور: زندگی زنان وزنه‌بردار نباید دچار تهدید شود

۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۲:۰۲:۵۸
کد خبر: ۱۳۹۲۵۴۲
کاظمی‌پور: زندگی زنان وزنه‌بردار نباید دچار تهدید شود
معاون توسعه ورزش بانوان گفت: باید برنامه‌ریزی برای بانوان وزنه‌بردار به‌گونه‌ای باشد که تهدیدی برای زندگی اجتماعی آنان در آینده نباشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مجمع فوق‌العاده فدراسیون وزنه‌برداری امروز با حضور مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان و سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون برگزار شد. در این مجمع اساسنامه جدید فدراسیون به تصویب رسید.

کاظمی‌پور در مجمع فوق‌العاده فدراسیون وزنه‌برداری با تبریک موفقیت دختران ایرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم با تلاش فدراسیون و وزارت ورزش و با ارتقا دانش فنی مربیان به بالاترین سطح این رشته در بخش دختران برسیم.

وی با تشکر از انوشیروانی و تیم جدید فدراسیون افزود: اقدامات خوبی انجام شده و می‌تواند وزنه‌برداری را در مسیر موفقیت قرار دهد. با وجود آنکه رشته مدال‌آوری است اما آسیب‌هایی برای بانوان داشته است ولی حالا که این رشته مصوب شده و بانوان در آن فعالیت می‌کنند،  تلاش و توجه بیشتری در حوزه بانوان می‌طلبد. باید برنامه‌ریزی برای بانوان به‌گونه‌ای باشد که تهدیدی برای زندگی اجتماعی زنان در آینده نباشد. البته دختران ایرانی ظرفیت‌های زیادی دارند.

کاظمی پور عنوان کرد: حادثه تروریستی شیراز به دست شقی‌ترین افراد رخ داد و باید به درستی تبیین شود. بخش‌های مختلف ورزش می‌توانند در این زمینه کمک کار سایر نهادها باشند. تبیین این کار مانع از گرفتار شدن برخی ورزشکاران در بازی قدرت‌های بیگانه خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز