کی‌روش: باشگاه الاهلی بدقولی کرد/ یک جام جهانی خاص در پیش داریم

۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۴:۱۰
کد خبر: ۱۳۹۲۹۰۲
کی‌روش: باشگاه الاهلی بدقولی کرد/ یک جام جهانی خاص در پیش داریم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در فاصله ۲۰ روز مانده به آغاز رقابت‌های جام جهانی قطر گفت: جای نگرانی دارد. دو بازیکن ما در قطر پنج هفته بازی نکرده‌اند. تنها این دو بازیکن مجبور شده‌اند به قطر برگردند. آنها می‌توانستند اینجا باشند و بازی کنند. نمی‌خواهم از آنها انتقاد کنم. آنها حق دارند ولی نمی‌توانم درک کنم. دو تمرین بهتر از یک تمرین و سه تمرین بهتر از دو تمرین است. هرچه بیشتر باشد، بهتر است. تمام تلاشمان را کردیم برنامه ریزی کامل داشته باشیم. منتخبی از تیم جوانان را آوردیم ولی امروز هشت بازیکن داریم. برای همین وقتی سوال کردید آماده سازی چطور است گفتم می‌توانست بهتر باشد. فقط می‌توانید کارهایی را انجام بدهید که خودتان کنترل کنید.

وی در ادامه افزود: علیرضا جهانبخش اوکی است و چیز خاصی نیست. احمد نوراللهی هم مشکل خاصی ندارد. سردار آزمون هم در مسیر درستی حرکت می‌کند و برنامه اش خوب جلو می‌رود. روز ۲ نوامبر به فضای باشگاه خودش باز می‌گردد. همکاری خوبی بین ما و باشگاه لورکوزن شکل گرفت. از منابع خودمان استفاده کردیم. اعضای کادر را به صورت تمام وقت در اختیار دو بازیکن قرار دادیم و به نوراللهی و سردار کمک کردند. اطمینان داریم ۱۴ نوامبر سردار با ما خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال عنوان کرد: بحث فدراسیون ایران و قطر نیست. بحث باشگاه الاهلی است. درک نمی‌کنم. من و آقای نبی به باشگاه الاهلی رفتیم و از آنها به صورت حضوری تشکر کردیم. باشگاه الاهلی هم به صورت رسمی از ما حمایت کردند ولی یکباره گفتند «خیر» و از قول و حرف خود عقب کشیدند. مهم است که درک کنیم آنها حقشان است این کار را کنند ولی درک نمی‌کنیم چرا کشور قطر تمام ملی پوشان را ترخیص کرده است. بازیکنان خود تیم ملی قطر بیش از ۶ ماه در اردوی اروپایی هستند. تنها دو بازیکنی که مجبور شدند برگردند، شجاع و کنعانی هستند. نمی‌توانم این را درک کنم. واقعیت این است امروز هشت بازیکن برای تمرین داریم.

کی روش در پاسخ به این سئوال که آیا کنعانی و شجاع خلیل زاده در باشگاه خودشان تمرین می‌کنند؟ گفت: اطلاعی ندارم. از برنامه‌های تمرینی آنها حمایت می‌کنیم. چیزی که باید تکرار کنم این است که امروز هشت بازیکن برای تمرین داریم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اقدام تیم‌های لیگ برتری برای اینکه ملی‌پوشان خود را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند، گفت: تمام همکاری لازم را از طرف باشگاه‌ها و مربیان داشتیم و از آنها تشکر می‌کنم. باید درک کنیم جام جهانی خاصی پیش رو داریم که در ماه نوامبر (آبان و آذر) برگزار می‌شود. قوانین فیفا شفاف است و مطابق آن، بازیکنان باید روز چهاردهم نوامبر، یعنی هفت روز قبل از جام جهانی به اردو بیایند. نمی‌توانیم گلایه کنیم چون این قانون فیفاست.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز