پایان مرحله چهارم اردوی تیم ملی با غیبت ۳ استقلالی

۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۳۹۴۴۵۰
پایان مرحله چهارم اردوی تیم ملی با غیبت ۳ استقلالی
مرحله چهارم اردوی تیم ملی با غیبت 3 استقلالی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، ظهر روز پنجشنبه با انجام آخرین تمرین بازیکنان زیر نظر کارلوس کی‌روش چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی در فاصله ۱۷ روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی به پایان رسید.

در این تمرین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی پس از گرم کردن بدنهای خود در مجموعه پک، به زمین چمن شماره دو کمپ تیم‌های ملی فوتبال رفتند و در آنجا تمرینات تاکتیکی و متنوع خود را با هدایت کارلوس کی‌روش انجام دادند.

رامین رضاییان که به دلیل کسالت 2 روز در تمرینات چمنی تیم ملی شرکت نمی‌کرد، در تمرین امروز حضور یافت. شجاع خلیل‌زاده و محمد حسین کنعانی‌زادگان نیز پس از بازگشت از قطر برای اولین بار در زمین چمن حاضر شدند. امید نورافکن که نیز روز گذشته در ساختمان پک تمرین کرد، امروز در تمرین چمنی حضور داشت. سید حسین حسینی و روزبه چشمی نیز پس از بازی دیروز استقلال در سوپرجام در پک تمرینات ریکاوری خود را پشت سر گذاشتند. ابوالفضل جلالی هم به دلیل کسالت به استراحت پرداخت. محمد محبی، مهدی مهدی‌پور و صالح حردانی که در اردوهای اخیر تیم ملی شرکت داشتند، امروز برای ریکاوری به ساختمان پک نرفتند. امیر علی صادقی، بازیکن جوان استقلال نیز پس از بازگشت آبی پوشان از کرمان به تمرینات تیم ملی بازگشت.

دور جدید تمرینات تیم ملی از شنبه آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز