جام بیست و دوم

استرالیا؛ کانگوروهای کم‌توان

۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۳۹۵۷۷۲
استرالیا؛ کانگوروهای کم‌توان
تیم ملی استرالیا در گروه D مسابقات جام جهانی باید با فرانسه، تونس و دانمارک برای صعود رقابت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازیکن تیم ملی فوتبال استرالیا مسیر نسبتا سختی برای رسیدن به قطر طی کرده‌اند. از حضور در گروهی سخت با حضور ژاپن و عربستان گرفته تا برتری مقابل پرو.

از دوران اوج نسل طلایی این تیم مدتی است گذشته و همین که توانسته‌اند در جام حضور پیدا کنند یعنی به موفقیت رسیده‌اند. از این بعد هرچه دشت کنند یک اقدام ویژه است که هواداران دوست دارند با حرکات موزون اندرو ردماین (دروازه‌بانی که شادی خاصش پس از مهار پنالتی‌ها مشهور شده) همراه شود. کسب تنها یک امتیاز از ۴ مصاف با عربستان و ژاپن  نشان می‌دهد در چالش‌های مهم احتمالا دچار مشکل خواهند شد.

قطر کشور کوچکی است اما بهترین شرایط مکانی در این کشور کوچک متعلق به استرالیاست. آن‌ها کمپشان داخل الوکره خواهد بود و ۳ بازی‌شان در شهر الوکره برگزار خواهد شد.

سرمربی: گراهام آرنولد

پس از صعود استرالیا به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۰۶ او مربی استرالیا شد و حالا از سال ۲۰۱۸ برای بار دوم روی نیمکت کانگوروها نشسته است. هرچند که منتقدانی سفت و سخت دارد.

ستاره: آیدین هراستیچ

این هافبک با استعداد به اینتراخت فرانکفورت کمک کرد تا در لیگ اروپا به موفقیت برسند و سپس به سمت ورونا بار سفر بست. توانایی خلق موقعیت، مهارت عبور از یار مقابل و پای چپ فوق‌العاده او را در جام جهانی خواهید دید.

نقطه ضعف: در ۵ بازی مهم مقابل ژاپن، عربستان و پرو تنها یک گل به ثمر رساندند و مقابل تیم‌های بزرگ مشکل گلزنی دارند. همچنین اینکه در ترکیب‌شان دیگر بازیکنی تاثیرگذاری چون کیهیل ندارند.

نقطه قوت: روح تیمی و اتحاد‌شان. نکته‌ای که باعث شد از پلی‌آف عبور کنند و به جام برسند. حضور بازیکنی چون مت رایان، آرون موی و هراستیچ را فراموش نکنید.

ترکیب احتمالی:

رایان

کاراچیچ – سوتار – سینسبری – بهیچ

موی – ایروین

بویله – هراستیچ – لکیه

دوک

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز