روزبه چشمی: گروه‌مان سخت اما باید خوش‌بین باشیم

۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۳۹۶۳۹۲
روزبه چشمی: گروه‌مان سخت اما باید خوش‌بین باشیم
بازیکن تیم ملی فوتبال می‌گوید ملی‌پوشان به دنبال کسب نتیجه در رقابت‌های جام جهانی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، روزبه چشمی، بازیکن تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز ملی‌پوشان در جمع خبرنگاران درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد: اردوی خوبی است. زمان کمی تا جام جهانی مانده است و با نفرات داخلی تمرینات آغاز شده و تمرین‌های خوبی را با کادر فنی پیش می‌بریم تا لژیونرها هم اضافه شوند و یک تیم خوب را راهی مسابقات کنیم. جو تیم ملی از نظر تمرینی و فوتبالی خوب است و همه  دارند تلاش خود را می‌کنند و امیدوارم دست پر از میدان خارج شویم.

چشمی درباره امیدواری خود برای حضور مجدد در رقابت‌های جام جهانی گفت: کی‌روش به من فرصت دادند و تمام تلاش خود را می‌کنم که نظر ایشان را جلب کنم. همه بازیکنان دارند تلاش خود را می‌کنند چون جام جهانی، مهم‌ترین رویداد فوتبالی است. همه شانس دارند و آقای کی‌روش هم بازیکنان را زیر نظر دارد. همه تلاش خود را می‌کنند تا مسافر جام جهانی باشند و من هم این کار را انجام می‌دهم.

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره این که در چه پستی برای تیم ملی بازی خواهد کرد؟ گفت: هر پستی که سرمربی در نظر بگیرد، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و انجام وظیفه می‌کنیم و ما سرباز تیم ملی هستیم و در هر پستی تمام تلاش خود را برای تیم ملی انجام می‌دهیم.

وی درباره آشنایی با تیم‌های انگلیس و آمریکا افرود: کی‌روش برنامه‌ فشرده‌ای برای آنالیز تیم‌های حریف دارند و قطعا می‌دانم که آنالیز خوبی کردند و نکات خوبی را به ما گوشزد می‌کنند. امیدوارم دست پر از جام جهانی خارج شویم.

چشمی درباره شانس صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی عنوان کرد: شاید اسما، تیم‌های حاضر در گروه‌، نسبت به جام جهانی قبلی تیم‌های‌ آسان‌تری باشند اما این‌طور نیست و انگلیس شانس قهرمانی دارد. باید خوش‌بین باشیم و تمام تلاش خود را کنیم تا نتیجه بهتری نسبت به جام جهانی قبلی بگیریم اماو کار بزرگی در پیش داریم. سعی می‌کنیم عمکلرد بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم. شما سه تیم دیگر را گروه را می‌شناسید و می‌دانید کار سختی در پیش است اما تیم ملی تمام تلاش خود را می‌کند تا موفقیت حاصل شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز