حریف تیم ملی قبل از سفر به قطر زیر ذره‌بین برنا

گودبای پارتی یوزها با تیمی ناشناخته و بدون ستاره

۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۹۶۴۸۱
گودبای پارتی یوزها با تیمی ناشناخته و بدون ستاره
تیم ملی ایران برای سفر به قطر در دیداری ویژه و خداحافظی گونه برابر تیم ملی نیکاراگوئه به میدان می رود؛ حریفی که از هیچ بعدی با تیم پرستاره و پرمهره و منسجم ایران قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال در حالی برای آخرین دیدار دوستانه در ایران تا قبل از اعزام به قطر آماده می شود که حریف ایران در این بازی را می توان رقیب ناشناخته و کم ستاره ای تلقی کرد.

بیگانه با جام جهانی

تیم ملی نیکاراگوئه در آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی  دنیا جایگاه پایینی دارد. این تیم در حال حاضر با حضور در رده صد و چهل‌ دوم جهان جزو تیم های نه چندان مطرح فوتبال جهان است. این در شرایطی است که این تیم در ماه دسامبر 2015 در رده 92 جهان ایستاده بود تا بدین ترتیب جایگاه فعلی حریف تیم کی روش  بهترین جایگاه نیکاراگوئه در رده‌بندی فیفا محسوب شود. این تیم آمریکای شمالی اما تاکنون حضور در رقابت‌های جام جهانی را تجربه نکرده است.

فرمان در دست یک شیلیایی

 

سکان هدایت تیم ملی نیکاراگوئه برعهده مارکو آنتونیو فیگوئروا شیلیایی است؛ مربی که در دنیای مربیان فوتبال دنیا کارنامه چندان شاخصی را ندارد و با سبک نزدیک به فوتبال آمریکای جنوبی می خواهد تیم ملی نیکاراگوئه را که کشوری از آمریکای مرکزی به شمار می رود را بیش از پیش آشنا کند.

سه گانه نیکاراگوئه تکمیل می‌شود؟

حریف ناشناخته تیم ملی ایران در شرایطی برای رویارویی برابر شاگردان کارلوس کی روش آماده می شود که در بازی های دوستانه اخیرش نتایج خوبی را کسب نکرده است. حریف ایران برای بازی پنج شنبه در استادیوم آزادی به تازگی برابر غنا و قطر (میزبان جام جهانی) مصاف های دوستانه ای داشته است که در هر دو بازی شکست خورده است. با توجه به شرایط تیم ملی ایران این احتمال اصلا دور از انتظار نیست که با شکست برابر ایران سه گانه باخت های نیکاراگوئه در دیدارهای دوستانه اش تکمیل شود.

تیمی با 5 لژیونر و بدون ستاره

اکثر  بازیکنان تیم ملی نیکاراگوئه در حال حاضر در لیگ داخلی این کشور کار می کنند. جالب است بدانید این تیم 5 لژیونر دارد که در لیگ کشورهایی مانند کاستاریکا، نروژ و لیگ گواتمالا  توپ می زنند و نباید در بازی پیش روی ایران برابر این حریف در انتظار حضور چهره ای سرشناس و ستاره ای در ترکیب این تیم باشیم. باسابقه‌ترین بازیکن این حریف ایران، خوسیو کوئیجانو است که 79 بازی ملی را در کارنامه اش دارد. این در حالی است که بهترین گلزن تیم هم خوان باررا نام دارد که در 72 بازی ملی موفق شده است 23 گل را برای تیم ملی نیکاراگوئه به ثمر برساند.

انتهای پیام//

نظر شما