یاری: اثرات برگزاری لیگ منطقه‌ای در آینده مشخص خواهد شد

۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۹۸۲۴۴
یاری: اثرات برگزاری لیگ منطقه‌ای در آینده مشخص خواهد شد
رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: اثرات برگزاری رقابت‌های لیگ منطقه‌ای نوجوانان در آینده خود را نشان خواهد داد.

حمید یاری، رئیس سازمان لیگ کشتی اظهار داشت: ابتدا باید یک تشکر ویژه از تمامی هیئت های کشتی و تیم های حاضر در لیگ منطقه ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان انجام دهم که با مشارکت حداکثری خود پس از 6 سال برگزار نشدن این رقابت ها، دوباره جان تازه ای به این لیگ دادند و در واقع آن را احیا کردند. این مسابقات با نام گرامیداشت شهید کشتی گیر بهنام محمدی راد برگزار شد.

وی در مورد میزان مشارکت تیم ها در این مسابقات گفت: این رقابت ها در 8 منطقه (گروه) برگزار شد و ما مسابقات را بر اساس شرایط سنی سال 2023 اتحادیه جهانی برگزار کردیم تا یکسال از رده ی نونهالان نیز بتوانند در آن حضور یابند و این به تیم نوجوانان ما در سال آینده کمک بسیاری می کنند.

یاری در خصوص مسابقات کشتی فرنگی افزود: مسابقات کشتی فرنگی با مشارکت 30 تیم و با انجام 68 دیدار تیم به تیم و 680 کشتی در مرحله مقدماتی، 9 دیدار تیم به تیم و 90 کشتی در مرحله نیمه نهایی و 4 دیدار و 40 کشتی در مرحله فینال برگزار شد و در مجموع 81 دیدار تیم به تیم و 810 کشتی برگزار شد که در پایان عنوان های اول تا سوم نیز به تیم های مازندران، خوزستان و آریاکام پرهام تهران رسید.

وی در مورد مسابقات کشتی آزاد گفت: این مسابقات با مشارکت 29 تیم و با انجام 74 دیدار تیم به تیم و 740 کشتی در مرحله مقدماتی، 12 دیدار تیم به تیم و 120 کشتی در مرحله نیمه نهایی و 4 دیدار تیم به تیم و 40 کشتی در مرحله فینال برگزار شد و در مجموع 90 دیدار و 900 کشتی برگزار شد که در پایان تیم های شهید صدرزاده شهریار، شیرخدا آمل و هیئت کشتی بروجرد اول تا سوم شدند.

یاری در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ منطقه ای از تیرماه سال جاری آغاز و آبان ماه نیز به پایان رسید و کشتی گیران آزاد و فرنگی کار نوجوان در حدود 5 ماه با هم به رقابت پرداختند که این کار می تواند کمک بسیار زیادی به پیشرفت کشتی در سراسر کشور داشته باشد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز