امیدواری هشت تیم برای کسب مقام قهرمانی نیم فصل

۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۳۹۸۷۳۵
امیدواری هشت تیم برای کسب مقام قهرمانی نیم فصل
تیم لبنیات هراز آمل صدرنشین لیگ برتر مردان در هفته دهم مرحله گروهی میزبان پاس گرگان است و شاگردان بهروز عطایی برای کسب دهمین برد متوالی خود در میدان سختی به میدان می‌روند.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و رشت پیگیری خواهد شد.

در مهمترین مسابقه این هفته تیم لبنیات هراز آمل که با 9 برد و 25 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، میزبان پاس گرگان است. نماینده گرگان با 6 برد و 16 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و رقابت نزدیکی با دو تیم هورسان و شهداب برای رتبه دومی جدول دارد.

در مجموع 8 تیم اول تا هشتم جدول (لبینات، هورسان، پاس، شهداب، پیکان، سیرجان، نیان و گنبد) امید به کسب مقام قهرمانی نیم فصل دارند و این هفته احتمال حذف چهار تیم از این رقابت نزدیک وجود دارد. تیم نیان الکترونیک خراسان از جمله این تیم‌ها است که با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد.

نماینده مشهد این هفته در سالن مهران میزبان پیکان تهران است که با پنج برد و 17 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. فاتح این دیدار امیدش برای کسب مقام قهرمانی نیم فصل زنده خواهد ماند.

در دیگر مسابقه هفته دهم لیگ برتر مردان تیم هورسان رامسر که در هفته نهم تنها فاتح سه بر صفر مسابقات بود، میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیان است. هورسانی‌ها با 6 برد و 18 امتیاز در رتبه دوم جدول هستند و فولاد سیرجان ایرانیان نیز با پنج برد و 17 امتیاز در رتبه ششم است.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب یزد این هفته در بازی خانگی میزبان شهرداری ارومیه است. شهداب که عنوان مدافع قهرمانی مسابقات را یدک می‌کشد، با 6 برد و 15 امتیاز در رتبه چهارم جدول است.

تیم شهرداری ارومیه که در هفته نهم عملکرد خوبی مقابل صدرنشین جدول داشت، همچنان با یک برد و چهار امتیاز در انتهای جدول مسابقات قرار دارد و در تلاش برای فرار از این جایگاه است.

تیم سایپا این هفته در سالن فدراسیون میزبان شهرداری گنبد است. نارنجی‌پوشان با دو برد در رتبه دوازدهم هستند و نماینده گنبد با با پنج برد در جایگاه هشتم قرار دارد.

تیم‌های مس رفسنجان (یک برد، پنج امتیاز و رتبه سیزدهم) و راه‌یاب ملل مریوان (چهار برد، 11 امتیاز و رتبه یازدهم) نیز این هفته در بازی‌های خانگی به ترتیب به مصاف گیتی‌پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان می‌روند.

نمایندگان اصفهان و اردکان با چهار برد در رتبه‌های نهم و دهم قرار دارند و در صورت شکست میزبان‌های خود در جایگاه بهتری قرار می‌گیرند.

برنامه کامل هفته دهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15

سایپا تهران – شهرداری گنبد

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16

لبنیات هراز آمل – پاس گرگان

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16

مس رفسنجان – گیتی‌پسند اصفهان

یزد، سالن شاهدیه، ساعت 16

شهداب یزد – شهرداری ارومیه

مشهد، سالن مهران، ساعت 16

نیان الکترونیک خراسان – پیکان تهران

مریوان، سالن زاگرس، ساعت 16

راه‌یاب ملل مریوان – ایفاسرام اردکان

رشت، سالن شهدا، ساعت 16

هورسان رامسر – فولاد سیرجان ایرانیان

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز