مجید بصیرت در گفت‌وگو با برنا

کی‌روش مربی کاربلدی است/ می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم

۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۹۹۳۰۵
کی‌روش مربی کاربلدی است/ می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم
پیشکسوت سپاهان درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی قطر صحبت کرد.

مجید بصیرت، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره اخباری که از آماده‌سازی تیم ملی ایران شنیده می‌شود، اظهار داشت: به نظرم همه چیز خوب پیش رفت است. کارلوس کی‌روش مربی کاربلدی است و حضور بازیکنان جوان در تیم ملی جهت ارزیابی را به فال نیک می‌گیرم.

وی در ادامه افزود: کی‌روش در بازی مقابل نیکاراگوئه و اردوهای اخیر به جوانان بها داد و این خود یک آینده‌نگری بود. این مساله می‌تواند تجربه‌ای شود برای آن‌ها در سال‌های آینده. به نظرم کاری مهم و قشنگ بود. امیدوارم آن‌ها در جام جهانی موفق باشند.

برخی می‌گویند ایران حتما باید از گروه صعود کند. بصیرت در این خصوص می‌‌گوید: اگر ورزشی بخواهیم به جام جهانی نگاه کنیم، همین که توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و برای سومین بار پیاپی به جام برسیم خود یعنی موفقیت. اما اگر بخواهیم تفکرات دیگری را وارد ماجرا کنیم پس حتما باید آمریکا و انگلیس را در جام جهانی پرگل شکست دهیم. به نظر من همین حضورمان در جام یک موفقیت است و اگر صعود نکنیم یک شکست و فاجعه رخ نداده است.

مدافع پیشین سپاهان درباره اوضاع تیم ملی در خط دفاعی عنوان کرد: سال‌های قبل اوضاع بهتری در دفاع داشتیم. پیشتر در ترکیب تیم ملی در خط دفاع رهبر داشتیم اما حالا هماهنگی بین بازیکنان سوال است. در زمان خودم در تیم ملی، هاشمی‌نسب و رهبری‌فرد کنار هم بازی می‌‌کردند. این خود یک هماهنگی خاص ایجاد می‌کرد و ما را جلو می‌انداخت. حالا اما لژیونرهای زیادی در تیم داریم و طبیعتا این هم‌تیمی بودن خیلی کم در تیم ملی مشاهده می‌شود.

پیشکسوت فوتبال درباره صعود از گروه اظهار داشت: فکر می‌کنم توانایی صعود از جام را داریم. اگر حاشیه به تیم وارد نشود می‌توانیم از گروه بالا برویم. تیم دست و پا بسته ای نیستیم. جز انگلیس، دو تیم دیگر حریفانی مقتدر نیستند. کمک داور ویدیویی می‌تواند به ما هم کمک کند. از توانایی‌های مهدی طارمی هم نباید چشم‌پوشی کنیم که چقدر درخشان ظاهر شده و می‌تواند در خط حمله بدرخشد.

3

بصیرت در پایان درباره وضعیت خود گفت: هم‌اکنون در سپاهان نوین سرمربی هستم. ما در مرحله دوم لیگ سه هستیم و به نوعی هم سپاهان B هستیم. تا لیگ دسته اول توانایی حضور داریم اما نمی‌توانیم به لیگ اصلی برسیم. در این تیم بازیکنان جوان را پرورش می‌دهیم تا به تیم اصلی برسند. این اقدام کاری مهم و خوب است که سپاهان انجام داده. حضور در سپاهان؟ ممنون از لطف شما. امیدوارم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز