عباس کارگر در گفت‌وگو با برنا

برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم/ هیچ حریفی در جام جهانی آسان نیست

۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۹۳۶۲
برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم/ هیچ حریفی در جام جهانی آسان نیست
پیشکسوت فوتبال ایران برای تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

عباس کارگر در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضور ایران در جام جهانی و بازی های ایران در قطر اظهار داشت: جام جهانی بزرگترین جشنواره فوتبالی در دنیا است که در تمام جهان رصد می شود و حضور ایران در این رقابت ها فرضت مغتنمی برای ارائه نمایش خوب از فوتبال ایران برای همه فوتبال دوستان دنیا است.

وی در ادامه تاکید کرد: تیم ملی با شرایط ویژه ای خود را برای حضور در این رقابت ها آماده کرده و بدون شک نگاه خیلی ها به عملکرد ایران در این پیکارها دوخته شده است و این موضوع می طلبد که تیم ما و ملی پوشان با تمام توان برای نتایج خوب در این تورنمنت بین المللی فوتبال تلاش کنند.

پیشکسوت فوتبال بازی های تیم ملی کشورمان را بازی های سختی ارزیابی کرد و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: شاید بعضی ها گروه ایران را گروه آسانی قلمداد کنند اما در جام جهانی تیم و حریف ساده وجود ندارد و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم، ضمن این که باید به این موضوع اشاره کنم که ملی پوشان ما نفرات باتجربه و خوبی هستند که از قابلیت های فنی بالایی برخوردار می باشند. ما لژیونرهایی را در ترکیب تیم ملی داریم که در حال حاضر در اروپا بهترین بازی ها و نمایش ها را از خود ارائه داده اند و می توانند در جام جهانی هم درخشش خوبی را برای تیم ملی داشته باشند.

عباس کارگر در پایان ضمن آرزوی موفقیت و دعای خیر برای تیم ملی ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: درخشش و نتایج خوب تیم ملی همه مردم ایران را خوشحال می کند. چه بهتر که این نمایش با صعود ایران از مرحله گروهی باشد اما اگر این اتفاق هم برای تیم رخ نداد، چیزی از ارزش های فوتبالی آنها کم نمی شود. من برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی بهترین اتفاقات را دارم و امیدوارم در نهایت با نتایج خوب این جام مهم فوتبالی را به پایان برسانند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز