در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

طالب نعمت‌پور: هیچ قهرمانی شانسی به دست نمی‌آید/ برای المپیک پاریس فرصت‌مان کم است

۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۰۰۱۶۷
طالب نعمت‌پور: هیچ قهرمانی شانسی به دست نمی‌آید/ برای المپیک پاریس فرصت‌مان کم است
ملی‌پوش سابق کشتی گفت: هیچ قهرمانی شانسی و به راحتی به دست نمی‌آید.

طالب نعمت‌پور، مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد عملکرد تیم ملی در مسابقات جام جهانی باکو اظهار داشت: تیم ملی پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان صربستان علاوه بر مسابقات جام جهانی در رقابت‌های امیدهای جهان نیز شرکت داشت که خوشبختانه در این دو رویداد نیز موفق شد بهترین نتیجه را کسب کند. مطمئن باشید که برنامه‌ریزی ما برای آینده به شکلی است که شاهد موفقیت‌های بیشتر کشتی فرنگی خواهیم بود.

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این پرسش که آیا هر دو رویداد از نظر فنی کیفیت لازم را داشتند؟ گفت: بله 100 درصد هر دو مسابقه سطح کیفی قابل قبولی داشتند و اکثر کشورها با تمام توانشان آمده بودند.

نعمت‌پور با اشاره به اعتماد فدراسیون به کشتی گیران جوان نیز بیان داشت: ما فرصت کوتاهی تا المپیک پاریس داریم، سال آینده مسابقات جهانی برگزار خواهد شد و قطعا همه تیم‌ها با تمام توانشان حاضر می‌شوند. ما هم از همین حالا باید برای جهانی و به خصوص المپیک پاریس پشتوانه‌سازی کنیم تا بتوانیم قدرتمند تر از همیشه ظاهر شویم.

وی در واکنش به صحبت‌های علیرضا دبیر مبنی بر اینکه کشتی فرنگی روی کاغذ هم شانس قهرمانی نداشته اما کشتی‌گیران توانستند صاحب عنوان قهرمانی شوند، آیا می‌توان کسب این عنوان را شانسی تلقی کرد؟ توضیح داد: هرگز هیچ قهرمانی شانسی به دست نمی آید. با شرایط میزبانی که آذربایجان در مسابقات جام جهانی داشت و همه جا هم نفوذ داشتند کسب عنوان قهرمانی قطعا نمی‌تواند شانسی باشد. کشتی‌گیران ما جوان و باانگیزه بودند و اگر در هر میدانی موفق شدیم به خاطر حضور جوانان بوده است. در این مسابقات به جوانان اعتماد کردیم و توانستند خوب ظاهر شوند، البته قبول دارم که باید تیم آذربایجان را بهتر شکست می‌دادیم. 

این مربی کشتی در پایان در خصوص استعفای حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون کشتی نیز گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم، من هم شنیدم که به دلیل مشغله‌های شخصی استعفا داده است؛ قطعا حضور سوریان به عنوان کسی که نابغه کشتی فرنگی است به ما خیلی کمک می‌کند.

خبرنگار: فریبا جلیل‌ خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز