جام بیست و دوم

چشم ایرانیان به جدال ولز و آمریکا

۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۰۰۳۷۲
چشم ایرانیان به جدال ولز و آمریکا
به جز بازی امروز تیم ملی در جام جهانی دو بازی دیگر هم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ به جز بازی انگلیس- ایران، دو دیدار از گروه‌های اول و دوم جام جهانی قطر امروز برگزار می‌شود.

۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰/ سنگال - هلند، ورزشگاه الثمامه

از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه، سنگال و هلند مقابل هم قرار خواهند گرفت. سنگالی‌ها سابقه حضوری درخشان در اولین دیدار خود در ادوار جام جهانی دارند و توانسته‌اند در سال ۲۰۰۲ اولین دیدار تاریخ خود در جام جهانی را با برد مقابل فرانسه پشت سر بگذارند اما این بار همه چیز فرق می‌کند. سادیو مانه در تیم آن‌ها غایب است و هواداران این تیم باید به دیگر ستاره‌ها دل ببندند. آلیو سیسه البته مربی توانایی نشان داده اما این بار باید مقابل فن‌خالی قرار بگیرد که آخرین تجربه مربیگری‌اش را پشت سر می‌گذارد.

هلند‌ی‌ها در اوج آمادگی به سر نمی‌برند. نه فن‌دایک آن مدافع استوار قبلی است و نه دی‌یونگ فصل خوبی در بارسلونا داشته. شرایط روحی هلندی‌ها اما خوب به نظر می‌رسد و می‌توانند در اولین بازی خود رقیب را شکست دهند. شاید حتی نتیجه بازی اول گروه بین قطر و اکوادور هم روی شیوه‌ای که سرمربیان دو تیم اتخاذ می‌کنند تاثیر داشته باشد.

۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰/ آمریکا - ولز، ورزشگاه احمد بن علی

۳ ساعت پس از بازی دوم گروه اول، دومین دیدار از گروه دوم مسابقات بین ولز و آمریکا برگزار می‌شود که علاوه بر این دو تیم برای ایران هم به شدت مهم است زیرا در صعود یوزها تاثیر دارد.

آمریکایی‌ها با یکی از بهترین نسل‌های خود وارد مسابقات می‌شوند و در ترکیب‌شان دست، پولیشیچ و رینا حضور دارند. آن‌ها این بار به دنبال صعود از گروه و رشد نسبت به دوره‌های قبل هستند و برالتر، گزینه چندان مقتدر و مهمی برای پروژه‌شان به شمار نمی‌رود اما شاید برد در این بازی آن‌ها را از همین ابتدای روی ریل موفقیت قرار دهد.

رقیب آن‌ها، ولز تیم چندان قدرتمندی روی کاغذ به نظر نمی‌رسد اما عملکرد آن‌ها در یورو نشان داد می‌توانند در لحظات سخت کاری ویژه انجام دهند. روی کاغذ این بازی مساوی می‌شود و هیچکدام از تیم‌ها برتری ویژه‌ای نسبت به رقیب ندارند، نتیجه‌ای که به شدت به سود ایران است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز