جام بیست و دوم

جدال سوارز و رونالدو با حریفان/ سلسائو وارد می‌شود

۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۰۰۳۹۲
جدال سوارز و رونالدو با حریفان/ سلسائو وارد می‌شود
هفته اول بازی‌های جام جهانی امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ ۴ دیدار از دیدارهای گروهی جام جهانی فوتبال امروز برگزار خواهد شد.

۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰/ سوئیس- کامرون، ورزشگاه الجنوب

مسابقات گروه G جام جهانی امروز آغاز خواهد شد با دیداری بین سوئیس و کامرون. در این گروه جز برزیل، دیگر تیم‌ها شانس برابری برای صعود دارند. سوئیس در گروهی که ایتالیا حضور داشت صدرنشین شد و به جام جهانی رسید. در یورو هم غول‌کشی کرده و فرانسه را به خانه فرستاد و تیم دست و پابسته‌ای نیست. در سمت مقابل اما کامرون مانند همیشه ستاره ندارد و اندکی دست و پا بسته‌تر از سوئیس به نظر می‌رسد. برد در این بازی در راه صعود هر کدام از دو تیم ارزشی بسیار ویژه دارد.

۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰/ اروگوئه- کره جنوبی، ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی

آخرین جام جهانی سوارز با دیدار مقابل کره‌جنوبی آغاز می‌شود. اروگوئه‌ای پس از ساله‌ها همکاری با تابارز حالا با سرمربی جدید وارد جام جهانی می‌شوند. اروگوئه تیم باتجربه‌ای در جام به شمار می‌رود و هیچ‌گاه نباید نام آن‌ها را از میان مدعیان خط بزنیم. حالا در این تیم ستاره‌ای چون والورده حضور دارد که می‌‌تواند کمک‌حال هم تیمی‌هایش باشد. در سمت مقابل اولین دیدار هم‌گروهی ایران در بازی‌های مقدماتی، دیدار نسبتا سخت است. کره‌ای‌ها در بازی‌های مقدماتی تنها شکست ایران را رقم زدند اما خودشان بدون شکست بازی‌ها را به پایان نرساندند. به طور کلی هم نسل ویژه‌ای از آن‌ها وارد جام نشده و انتظارات از آن‌ها بالا نیست. از سون به عنوان ستاره تاتنهام اما انتظار ویژه می‌رود تا خود را در یک میدان مهم بین‌المللی اثبات کند.

۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰/ پرتغال- غنا، ورزشگاه راس ابوعبود

این دیدار را باید آخرین حضور کریس رونالدو در یک تورنمنت مهم ملی دانست. او که اخیرا مصاحبه‌ای پرحاشیه علیه تیم سابق باشگاهی‌اش انجام داده با واکنش هم‌باشگاهی‌هایش در تیم ملی هم مواجه شده و فضای تیم را پرتنش کرده است. اوضاع برای پرتغال به آن حد بد نیست اما ممکن است شاگردان سانتوس را گریبانگیر کند. در بازی اول اما آن‌ها مقابل یکی از ضعیف‌ترین‌ها (حداقل روی کاغذ) قرار می‌گیرند. غنای کم ستاره که احتمالا برای کم گل خوردن و اعاده حیثیت هر کاری می‌کند. مانند بسیاری از بازی‌های مدعیان، برنده این دیدار هم روی کاغذ مشخص است مگر ان که معجزه‌ای رخ دهد.

۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰/ برزیل- صربستان، ورزشگاه لوسیل

آخرین دیدار از هفته اول دور گروهی جام جهانی دیداری بین یکی از مدعیان اصلی قهرمانی و تیمی پستاره در حد خود است. برزیلی‌ها با تیته رنسانس را پشت سر گذاشتند و با آمادگی کامل پای به مسابقات می‌گذارند. بر کسی هم پوشیده نیست که نیمار اگر آن نیمار در اوج باشد، حضور برزیلی‌ها در فینال تضمین شده است. در اولین دیدار اما باید مقابل تیمی قرار بگیرند که به نوبه خود یکی از گربه‌سیاه‌ها در نظر گرفته می‌شود. تیمی که در ترکیب خود مهاجمانی خطرناک چون ولاهوویچ و تادیچ دارد و پشت آن‌ها میلینکوویچ ساویچ می تواند موقعیت‌سازی کند. سرمربی آن‌ها، استویکوویچ هم می‌خواهد مانند دوران بازی خود برای یوگسلاوی در جام جهانی 98 ستاره باشد. او می‌تواند این کار را با شکست دادن برزیل آغاز کند. آیا می‌تواند؟ قضاوت این دیدار برعهده علیرضا فغانی است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز