در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

شهرزاد نصوحی: یاد گرفتیم با مشکلات بجنگیم/ هدفمان کسب سهمیه جهانی است

۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۰۱۳۹۸
شهرزاد نصوحی: یاد گرفتیم با مشکلات بجنگیم/ هدفمان کسب سهمیه جهانی است
عضو تیم ملی هندبال زنان گفت: یاد گرفتیم با هر مشکل و محدودیتی کنار بیاییم و بجنگیم تا موفق شویم.

اردوی تیم ملی هندبال زنان ایران با حمایت باشگاه سنگ آهن بافق یزد جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در حال برگزاری است. 

شهرزاد نصوحی، عضو تیم‌ ملی هندبال زنان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد آخرین شرایط تیم برای شرکت در مسابقات اظهار داشت: فعلا چهار مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم. در مجموع تایم کمی بود اما خوشبختانه موفق شدیم با تلاش‌های کادر فنی نقاط ضعف تیم را پوشش بدهیم. تقریبا به آن آمادگی مورد نظرمان دست پیدا کردیم و امیدوارم بتوانیم در زمین مسابقه هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به تجربه حضور در تیم ملی گفت: من پیش‌تر در رده نوجوانان و جوانان برای تیم ملی بازی کردم ولی برای نخستین بار است که کنار تیم بزرگسالان قرار می گیرم.

نصوحی در خصوص عدم برگزاری بازی تدارکاتی هم توضیح داد: بدون شک هر بازی تدارکاتی که انجام شود می‌تواند به تیم کمک کند اما به هرشکل در این زمان شرایط فراهم نشد و مطمئنا می‌توانست به ما کمک کند. ما یاد گرفتیم که با هر مشکل و محدودیتی کنار بیاییم و بجنگیم تا موفق شویم.

عضو تیم ملی هندبال زنان ایران درباره شانس کسب سهمیه جهانی گفت: هیچ چیز دور از ذهن نیست و مهمترین هدف ما همین کسب سهمیه است که امیدوارم برای دومین بار این اتفاق شیرین را تجربه کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز