جام بیست و دوم

احتمال بازگشت بیرانوند به ترکیب تیم ملی در جام جهانی

۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۴۰۲۱۲۰
احتمال بازگشت بیرانوند به ترکیب تیم ملی در جام جهانی
بارقه های امید برای حضور دوباره علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم ملی در دیدار برابر آمریکا در جام جهانی زنده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از پایان دیدار ایران و انگلیس حرف و حدیث های زیادی در خصوص آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند به گوش می رسد. در این راستا برخی اخبار از این حکایت دارد که جام جهانی برای شماره یک تیم ملی به پایان رسیده است.

ساعاتی است اخبار جدیدی در مورد گلر اول تیم ملی به گوش می رسد. در حالی که احتمال حضور بیرو در ترکیب تیم ملی برای دیدار برابر ولز تقریبا غیرممکن به نظر می رسد؛ برخی اخبار غیررسمی از این حکایت دارد که تنها راهکار کادر پزشکی برای بازگشت بیرانوند به دروازه استفاده از محافظ بینی خواهد بود، شرایطی که شاید باعث شود بارقه هایی از امید برای حضور دوباره  بیرانوند در ترکیب ایران روبروی آمریکا مهیا شود.

در صورتی که کادر پزشکی در نهایت به این جمع بندی برسد که امکان استفاده از محافظ بینی برای بیرانوند وجود دارد و این موضوع سلامتی او را تهدید نخواهد کرد، ممکن است شماره یک ایران بتواند در بازی برابر آمریکا حراست از قفس توری ایران را برعهده بگیرد؛ اتفاقی که در سال های گذشته برای ادگار داویدز ستاره قدیمی هلند رخ داد و مدتی با محافظ بینی در ترکیب تیم هایش به میدان می رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز