برنا فیروزی: بسیجیان، آینه مجسم مظلومیت، عصاره فضائل و رشادت‌های ملت هستند

۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۶:۴۹
کد خبر: ۱۴۰۲۶۶۰
برنا فیروزی: بسیجیان، آینه مجسم مظلومیت، عصاره فضائل و رشادت‌های ملت هستند
برنا فیروزی گفت: به توصیه مقام معظم رهبری برای پیشگیری مقابله با این نوع جنگ باید "جهاد تبیین" کرد و افراد مرجع و موثر در جامعه منجمله قهرمانان و ورزشکاران با روحیه آزادگی به بیان حقایق در بین جوامع کوچک و بزرگی که در آن حضور دارند ، بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا، برنا فیروزی معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ ادراکی و شناختی، نفرت پراکنی عمومی به حاکمیت و ایجاد فضای دوقطبی و شکاف در جامعه است، اظهارداشت: به فرموده و تعبیر امام راحل( ره)، بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق می دهد و میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافته گان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند و نظام ما مدیون آن است.

وی در ادامه گفت: بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت، حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی و شان و حیثیت ملت مسلمان نشان می دهد و بسیجی بودن معیار و ملاکی است که براساس آن میزان تعهد فرد به اصول و آرمان های انقلابی سنجیده می شود.

معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بسیجیان، آینه مجسم مظلومیت‌ها و عصاره فضائل و رشادت های ملت، پرچمداران عزت کشور و سپر حوادث و طوفان های نظام، هستند، یادآور شد: درست است که دشمن و ضد انقلاب، بسیج وبسیجیان را متهم به عقب ماندگی و فاصله گذاری از جامعه می کنند، ولی مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا، خط مشی ما را روشن کرده اند و طبق فرموده ایشان مکتب بسیج یعنی تجدد و نوگرایی حقیقی و بازکردن میدان های تازه.

وی افزود: قناعت در سلوک و فرهنگ بسیجیان حرف اول را میزند و بسیجیان مصداق همان کلام معصوم هستند که مومن در عین بهره رسانی بسیار به دیگران هزینه خودش بسیار اندک است.

فیروزی بیان کرد: تجدد و نوگرایی از جنس نگاه نو و تازه که مطلوب زندگی اسلامی باشد از توصیه های اسلام و از اهداف بسیج است که به برکت تلاش علمی، مجاهدت و استقبال از کار و خطر که رسم و شیوه بسیجیان که با غیرت دینی و دانایی وارد میدان می شوند، محقق می شود.

وی با اشاره به مواجه شدن با جنگ ترکیبی بوجود آمده توسط دشمن در کشور گفت: این جنگ از یک سو شامل جنگ ادراکی و شناختی و از سوی دیگر شامل جنگ سخت، نیمه سخت، نرم، اقتصادی، ترور، فشار تحریم، حمله و هجمه با عملیات تروریستی در اماکن و حرمین است که هدف دشمن ، نفرت پراکنی به حاکمیت و ایجاد فضای دوقطبی و شکاف در جامعه است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش این نکته را متذکر شد که در این نوع جنگ دشمن تلاش میکند با تعریف کردن جایگاهی بد نهاد برای حاکمیت نزد افکار عمومی و ایجاد نفرت حقایق را وارونه جلوه دهد تا به منافعش دست یابد.

وی افزود: متاسفانه زمانیکه عملیات جنگ ادراکی رخ می دهد تشخیص حق و باطل دشوار است و همه جامعه را درگیر می کند و بخشی از جامعه دچار شتاب در تعمیم میشوند و با استقرای ناقص مواجه می شویم و در این استقرا ی ناقص تحلیل ها وارونه و روایت ها ی جعلی منتقل شده و بخش مهمی از جامعه حتی حوزه نخبگانی درگیر یک موضوع انحرافی در پهنه کشور خواهند شد .

برنا فیروزی ادامه داد: در 60 روز گذشته دشمن با ایجاد جنگ ادراکی سوار بر موج ساده انگاری، غفلت و فریب خوردن بخشی از افراد شد و باعث از دست رفتن جان بسیاری از جوانان پاک و مومنی که هر کدام از آنها سرمایه های ارزشمند این کشور بودند،شد.

وی همچنین گفت: به توصیه مقام معظم رهبری برای پیشگیری و مواجه با جنگ ادراکی و شناختی باید جهاد تبیین کرد و همه ما بخصوص افراد مرجع و موثر در جامعه، قهرمانان و ورزشکاران وظیفه داریم با جهاد تبیین در جوامع کوچک و بزرگی که حضور داریم و با غیرت به این موضوع توجه کنیم و اثرگزار باشیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز