مرتضی کریمی در گفت‌وگو با برنا

بیژن مقانلو خودکشی کرد/ بحث اشتباهات داوری فرار رو به جلو است

۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۳۲۹۶
بیژن مقانلو خودکشی کرد/ بحث اشتباهات داوری فرار رو به جلو است
سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: بیژن مقانلو با اعزام این تیم دست به خودکشی زد.

مرتضی کریمی، سرمربی اسبق تیم‌ ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص ارزیابی خود از عملکرد تیم‌ ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان مکزیک اظهار داشت: عملکرد تیم‌ ملی بسیار ضعیف بود و انتظار خانواده بزرگ این رشته برآورده نشد. یک شکست خیلی فاحش بود چون این نتیجه به دست آمده در شان تکواندو ایران نیست. تیم‌ ملی یک به دلیل حواشی که داشت و دو بخاطر ضعف فنی نتوانست آنطور که باید، نتیجه بگیرد.

وی افزود: کادر فنی ما خیلی ضعیف ظاهر شد البته منظور بیژن مقانلو نیست چرا که از دید من او جزو مربیان خوب تکواندو است ولی متاسفانه کادری که در کنارش قرار دارند نتوانستند به خوبی او را همراهی کنند. مقانلو در این رویداد تنها بود و کمک فکری نداشت. نیرو‌های همراه مقانلو باعث شدند استرس زیادی را شخص مقانلو تحمل کند و با کشیدن کارت‌های اشتباه شاهد این نتیجه باشیم. گفتم تیم ما درگیر حاشیه بود که واقعا شما بیایید شرایط این تیم و کادر فنی را بعد از مسابقات آسیایی بررسی کنید، آن زمان ما به جای اینکه حامی تیم و کادر فنی باشیم که قرار است به زودی در یک آوردگاه بزرگ شرکت کند مقانلو و بسحاق را مقابل هم قرار دادیم اینجا هم ما زمان زیادی را از دست دادیم. 

کریمی تاکید کرد: تیم ملی این دوره بسیار جوان بود و از طریق انتخابی هم وارد اردو و اعزام به مسابقات شدند. خوب بازی کردند ولی فقر تکنیکی داشتند و حتی در راندهای آخر بدنشان کم می‌آورد. اشتباهات داوری هم داشتیم اما نمی‌توان خیلی این مسئله را پررنگ کرد چون هیچکس با هدف ناداوری جلو نمی آید. بحث اشتباهات داوری فرار رو به جلو است.  

karimi-taekwondoo.d

سرمربی سابق تیم ملی با بیان اینکه باید به مقانلو بیشتر فرصت داد، گفت: ما برای مسابقات جهانی باکو چند ماه بیشتر فرصت نداریم. از دید من مقانلو در رابطه با اعزام نفرات جوان به مسابقات بزرگی چون مکزیک دست به یک خودکشی آگاهانه زد و این مسئله را به خود مقانلو هم گفتم. ما نباید نتیجه گرا باشیم، تجربه مقانلو خیلی بیشتر از بسحاق است و بهتر است در این زمان هدایت تیم همچنین با مقانلو باشد او را با یک کادر مناسب‌تر تقویت کنیم و واقعا برای این نیم زحمت کشیده است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز