جام بیست و دوم

برزیل و پرتغال به دنبال صعود زودهنگام

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۰۳۸۹۸
برزیل و پرتغال به دنبال صعود زودهنگام
تیم‌های فوتبال برزیل و پرتغال برای صعود زودهنگام از گروه‌های خود تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه دیدارهای جام جهانی 2022 قطر از ساعت 13:30 امروز تیم های ملی فوتبال کامرون و صربستان به مصاف هم می روند. این دو تیم در نخستین بازی خود برابر تیم های سوییس و برزیل تن به شکست دادند و برای اینکه امیدهای خود را برای صعود از گروه حفظ کنند، چاره ای جز کسب پیروزی نخواهند نداشت.

در دیگر مسابقه گروه هفتم تیم های برزیل و سوییس از ساعت 19:30 مقابل هم قرار می گیرند. برزیل بعد از غلبه بر صربستان با دبل ریچارلیسون امیدوار است که دومین برد خود را کسب و صعودش را به مرحله حذفی قطعی کند. نیمار ستاره برزیل به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. تیم سوییس هم تلاش می کند دست پر از زمین بیرون بیاید و باید دید چه نتیجه ای در این رقابت رقم خواهد خورد.

از ساعت 16:30 تیم های کره جنوبی و غنا از گروه هشتم برابر هم صف آرایی می کنند. کره در بازی اول خود مقابل تیم اروگوئه به تساوی بدون گل رسید و غنا هم در دیداری نزدیک و تماشایی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب پرتغال شد. همچنین از ساعت 22:30 تیم های مدعی پرتغال و اروگوئه با قضاوت علیرضا فغانی به میدان می روند. یاران کریستیانو رونالدو در صورت غلبه برای حریف خود می توانند با کسب 6 امتیازی جشن صعود بگیرند. در طرف مقابل هم یاران لوییز سوارز به دنبال ارائه بهترین عملکرد هستند تا مقابل حریف قدرتمند خود به موفقیت برسند و به صعود امیدوارتر شوند.

برزیل

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز