دیدار رئیس فدراسیون والیبال با سفیر کرواسی در تهران

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۴:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۵۳۹۱
دیدار رئیس فدراسیون والیبال با سفیر کرواسی در تهران
رئیس فدراسیون والیبال ایران و سفیر کرواسی در تهران بر افزایش همکاری‌های والیبالی دو کشور تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی امروز (چهارشنبه نهم آذر) به دعوت سفیر کرواسی در سفارت‌خانه این کشور در تهران حضور یافت و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.

دکتر دراگو اشتامبوک سفیر کرواسی در تهران در این دیدار ضمن تمجید از پیشرفت والیبال ایران در سال‌های اخیر خواستار افزایش همکاری‌ها در زمینه رشد و توسعه والیبال شد.

وی که نویسنده 25 کتاب درباره ادبیات کرواسی و بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران است، از فرهنگ غنی کشورمان در این نشست صحبت کرد و گفت: ادبیات و فرهنک کشور ایران جایگاه بسیار بالا و بلند مرتبه‌ای دارد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز مسیر پیشرفت این رشته ورزشی کشورمان را در سال‌های اخیر تشریح کرد و افزایش همکاری‌ها در زمینه والیبال استقبال کرد و مقرر شد دو فدراسیون والیبال ایران و کرواسی در آینده با امضای تفاهمنامه همکاری‌های والیبالی خود را به صورت رسمی افزایش دهند.

برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیروهای اجرایی برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردوها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محورهای این تفاهنامه در دو گروه مردان و زنان خواهد بود.

در پایان این نشست که میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال نیز حضور داشت، دو طرف هدایایی را به رسم یادبود به یگدیگر اهدا کردند.

دکتر دراگو اشتامبوک سفیر کرواسی در تهران تا کنون تحقیق‌های زیادی درباره فرهنگ ایرانی داشته است و در این زمینه به شهرهای همدان، کرمانشاه و … سفرهای متعددی داشته است.

این دیپلمات با سابقه تا کنون در کشورهای انگلستان، هند، سری‌لانکا، مصر، بزریل، ژاپن، کره جنوبی و برخی کشورهای عربی به عنوان سفیر کرواسی خدمت کرده است.

اشتامبوک همچنین عضو انجمن نویسندگان کرواسی و انجمن قلم برخی کشورهای جهان است که تا کنون بیش از هفتاد عنوان کتاب درباره ادبیات و دیگر موضوعات مرتبط از وی در جهان ترجمه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز