توضیحات روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره اعزام خبرنگاران و عکاسان به جام جهانی

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۶:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۵۴۳۳
توضیحات روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره اعزام خبرنگاران و عکاسان به جام جهانی
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره اعزام خبرنگاران و عکاسان به جام جهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره اعزام خبرنگاران و عکاسان به جام جهانی 2022 قطر توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرد.

"جام جهانی فوتبال به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ ورزش دنیا در طول مدت برگزاری جامعه مخاطب وسیعی را در بر می گیرد و حجم گسترده ای از اخبار رسانه های مختلف به نبرد بهترین تیم های فوتبال قاره ها اختصاص می یابد.

بدون شک عظمت این رویداد فوتبالی، جوامع مختلف را در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تحت تاثیر قرار می دهد و طبیعی است که رسانه های شنیداری، دیداری، نوشتاری، خبرگزاری ها و فضای پرتلاطم مجازی اولویت های خود را به پوشش وسیع و آنلاین جام جهانی اختصاص دهند.

در این بین اعزام یکصد نفر از نمایندگان رسانه های کشورمان برای پوشش جام جهانی فوتبال در قطر در قالب یک کار فرا دستگاهی بین وزارتخانه های ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین فدراسیون فوتبال محقق شد و انتخاب ها از سوی مدیران رسانه های مختلف صورت گرفت که برای متولیان اعزام قابل احترام است و قطعا رسانه ها با توجه به رویکردهایی که دارند نسبت به معرفی خبرنگار یا عکاس خود اقدام می کنند.

بنابراین نفرات اعزامی با توجه به این مهم که از سوی رسانه ها معرفی شده اند، قابل احترام است و از طرفی حضور مستند سازان نیز با توجه به حساسیت رویداد می تواند بازخورد های مثبتی را به همراه داشته باشد و قطعا تهیه مستند از چنین رویدادهایی که کشورمان هم به عنوان یکی از سی و دو تیم برتر، حاضر است پاسخ به مطالبه مخاطبان رسانه ها است که در نوع خود می تواند از جنبه های مثبت بررسی کرد .

نباید از نظر دور داشت که فرافکنی های این روزهای رسانه های معاند قطعا چنین رویه ای را برای اعزام مطلبید تا رسانه های هموطن، واقعیات را در  قبال هجمه های دشمن منتشر کنند.

آنچه مسلم است اعزام تعداد یکصد نفر از اهالی رسانه که با حمایت دستگاه های ذیربط صورت گرفته تا اینجا با ارائه آخرین اخبار و اطلاعات و آگاه سازی دوستداران ورزش همراه بوده و قطعا ثمرات مهمی را به دنبال داشته که نمایندگان رسانه های گروهی ایران از هیچ کوششی برای عقب نماندن مخاطبان گسترده خود غافل نبودند و این شاخصه را با توجه به انتظارات مردم باید به فال نیک گرفت.

امید است با نقد و نظرهای سازنده موجبات استمرار در اعزام نمایندگان رسانه های گروهی در رویدادهای مهم پیش رو با ارزش افزوده تر از گذشته نیز همراه شود".

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز