بازدید مریم کاظمی‌پور از اردوی تیم ملی ووشو

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۵:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۵۹۲۴
بازدید  مریم کاظمی‌پور از اردوی تیم ملی ووشو
​معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در‌بازدید از اردوی تیم ملی ووشو جوانان گفت: ووشو همیشه با سربلندی از مسابقات به کشور برگشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در آکادمی ملی‌ ووشو، از آخرین تمرین تیم ووشو جوانان دختر کشورمان در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی بازدید کرد.

کاظمی‌پور در این بازدید ضمن اشاره به موفقیت درخشان تیم ملی کوراش کشورمان و دختران مدال آور گفت: از تلاش‌های فدراسیون ووشو واقعا تشکر می کنیم که چنین تیمی را مهیای اعزام کرده و الان هم از دیدن شما عزیزان با چهره های مصمم برای درخشش بسیار خرسندم. الان فضایی وجود دارد که می‌خواهند آن چیزی که در فضای مجازی هست را بر ما تحمیل کنند و شما باید حواس‌تان به این عرصه باشد. در واقع باید واقعیت‌ها را ببینید. شما باید آنچه در فضای مجازی مطرح می‌شود را ببینید و بشنوید، ولی آنها را بدون مطالعه و مشورت قبول نکنید.

وی ادامه داد: ببینید آدم‌هایی که ماندند، چه کردند که ماندگار شدند. خیلی از مدال‌آوران رقابت‌های المپیک و جهانی، توانسته‌اند جایگاه خودشان را ثبات ببخشند و ارتقا بدهند.

معاون وزیر ورزش عنوان کرد: قطار حرکت زنان ایرانی و قهرمانان و جوانان ایرانی راه افتاده و این قطار در حال حرکت نیز سنگ می‌خورد. می‌دانم که شاید شرایط در خور شأن شما نبوده است و خیلی بیشتر از توانمندی‌های خودتان زحمت کشیده‌اید. پس قدر خودتان و قدر لباسی که پوشیده‌اید و اینکه چه زحمتی کشیده است را بدانید.

وی گفت: گاهی اوقات روسای فدراسیون‌ها پیش من می‌آیند تا مسائل شما را حل و فصل کنند. شاید برخی مواقع نتوانم کاری انجام بدهم که این مسائل برطرف شود، ولی همه تلاشم را می‌کنم که این اتفاق بیفتد و شرایط بهتری رقم بخورد. در بحث استخدامی و بیمه خلأ قانونی دارد و دنبال برطرف کردن آنها هستیم تا دختران ورزشکار در آینده شغلی و اجتماعی‌شان نسل‌ساز باشند و فرزندان سازنده این کشور را تربیت کنند و باید ویژه‌تر نیز در این موضوع دیده شوند. ما به دنبال شرایط ویژه‌تری برای شما هستم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: آرزو می‌کنم همه شما در سلامتی بروید و در آنجا بتوانید به آنچه قابلیتش را دارید و در توانتان است، برسید. رنگ مدال مهم نیست، این مدال‌ها قبلاً آمده و در آینده نیز می‌آید. چیزی که مهم است، این است که شما بتوانید در جایگاهی که دارید، بدرخشید. ووشو همیشه با سربلندی بازگشته است و هیچ وقت مغموم نشده است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز