طوفان شریفی در گفت‌وگو با برنا

هدفم کسب مدال خوشرنگ‌تری بود/ امیدوارم از بوکس بیشتر حمایت شود

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۵۹۸۳
هدفم کسب مدال خوشرنگ‌تری بود/ امیدوارم از بوکس بیشتر حمایت شود
عضو تیم ملی بوکس گفت: بوکس نیاز به حمایت بیشتری دارد و در حق‌مان کم لطفی شد.

طوفان شریفی، عضو تیم‌ ملی بوکس درباره شرایط این رشته در ایران به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پتانسیل‌ بوکس در ایران زیاد است یعنی اگر درست استعدادیابی شود حتما بوکسورهای خوبی را می‌توان کشف و به تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف تزریق کرد. بوکس رشته جذابی است و خوشبختانه شرایط مدال آوری در میادین مهم را هم دارد اما آنچه مهم است حمایت است. متاسفانه رشته بوکس بعد از آن مدال جهانی که توسط دانیال شه‌بخش به دست آمد مورد کم لطفی قرار گرفت.

وی افزود: همه انتظار داشتیم حمایت شویم ولی ابتدا منتقدین یکسری حواشی به وجود آوردن تا این مدال را کمرنگ کنند و در طرفی دیگر آن حمایت مالی که انتظار می‌رفت از این رشته نشد. انتظار از ورزشکاران بالاست و ما هم حق می‌دهیم‌ چون وظیفه ما مدال آوری و بالا بردن پرچم کشورمان است اما طبیعتا در کنار این ما هم انتظار حمایت داریم. شاید باورکردنی نباشد مبلغ دریافتی ما در هشت ماه گذشته فقط سه میلیون تومان بوده است.

دارنده مدال برنز آسیا در خصوص کسب عنوان سومی در آسیا و کیفیت این دوره از مسابقات بیان داشت: هدفم کسب مدال خوشرنگ‌تری بود اما در مجموع خوشحالم که موفق شدم نخستین مدال آسیایی خودم را کسب کنم. قطعا تلاش خواهم کرد این روند را ادامه دهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چند سالی بخاطر کرونا یا مسابقات برگزار نشد و یا مثل سال گذشته که برگزار شد یکسری از کشورها غایب بودند ولی این دوره متفاوت بود چون همه حضور داشتند و استقبال بهتری شده بود‌. قطعا در چنین شرایطی کار برای موفقیت هم سخت خواهد بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز