نفر به نفر با بازیکنان ایران

سنگربانان؛ بد، عالی، متوسط

۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۰۶۳۴۴
سنگربانان؛ بد، عالی، متوسط
پس از اتمام کار ملی‌پوشان در جام جهانی بد نیست نگاهی بیندازیم به عملکرد شاگردان کی‌روش در این تورنمنت مهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر یک بازی بسیار بد داشتند، یک بازی بسیار خوب و یک بازی متوسط. در مجموع اما هیچ‌کدام روی گل‌های دریافتی مقصر نبودند.

دروازه‌بان‌ها

علیرضا بیرانوند: یکی از امیدهای ایران برای موفقیت در جام بیرانوند بود که با بدشانسی در 15 دقیقه ابتدایی حضورش در جام مصدوم شد. تجربه او می‌توانست عصای دست کی‌روش باشد اما تعویض او تمرکز را از تیم ملی گرفت تا جام از همان ابتدا برای ایران با چالش همراه شود. در صحنه گل مقابل آمریکا هم عدم هماهنگی او با خط دفاعی مشکل‌ساز شد و برخی اعتقاد داشتند او به دلیل مصدومیت در شرایط حضور دوباره در ترکیب اصلی نیست.

سیدحسین حسینی: او بدشانس شروع کرد و خوب تمام کرد. او در هیچ‌کدام از 6 گل دریافتی مقابل تیم انگلیس مقصر نبود و تمرکز لازم برای ورود به زمین در دقایق ابتدایی را نداشت. در دیدار دوم هم در یکی دو صحنه خوب نشان داد و کلین شیت کرد اما عدم اعتماد به نفس در همان بازی اول کار دست او داد تا حتی در بازی سوم هم به او اعتماد نشود. حسینی اما در مجموع بد کار نکرد.

امیر عابدزاده و پیام نیازمند: هر دو نفر در انتظار فرصت مناسب برای حضور در ترکیب اصلی بودند اما این چشم‌انتظاری سرانجامی نداشت. این دو دروازه‌بان در تمرین کاملا باانگیزه بودند و بدون هیچ حاشیه‌سازی با جان و دل رقبای اصلی خود را حمایت می‌کردند. می‌توان گفت از حالا جایگاه آن‌ها برای اردوهای ینده تثبیت شده و تنها مانده حضور در ترکیب اصلی و تجربه‌اندوزی بیشتر.

انتهای پیام//

نظر شما