الیاس پاکدل در گفت‌وگو با برنا

آمادگی نایب قهرمانی جهان را نداشتیم/ پول زیادی در لیگ کوراش رد و بدل نمی‌شود

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۰۶۴۲۱
آمادگی نایب قهرمانی جهان را نداشتیم/ پول زیادی در لیگ کوراش رد و بدل نمی‌شود
عضو تیم‌ ملی کوراش گفت: آمادگی نایب قهرمانی جهان را نداشتیم ولی نتیجه خوبی را رقم زدیم.

الیاس پاکدل، عضو تیم ملی کوراش درباره کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: تیم‌ ملی کوراش اتفاق بزرگی را رقم زد و موفق شدیم برای اولین بار در رقابت‌های جهانی روی سکو قرار بگیریم. کیفیت مسابقات هم بالا بود و تیم ایران این دوره موفق شد مقابل تیم‌هایی چون ازبکستان، مغولستان و تاجیکستان به پیروزی برسد ون تا به حال تیم‌ ملی کشورمان به چنین پیروزی نرسیده بود.

وی با بیان اینکه که خودمان را برای این نتیجه آماده نکرده بودیم، گفت: در حال حاضر یک تیم قوی و جوان داریم اما هرگز فکر نمی‌کردیم این نتیجه را کسب کنیم چون نه آمادگی لازم را داشتیم و نه حتی اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته بودیم. ما اصلا آمادگی اینکه بخواهیم نایب قهرمان شویم را نداشتیم ولی خوشبختانه تلاش هایمان بی‌نتیجه نماند و موفق شدیم یک نتیجه تاریخی را رقم بزنیم.

دارنده مدال طلای جهان با اشاره به توسعه رشته کوراش در ایران افزود: از زمانی که کوراش وارد بازی های آسیایی شد نگاه‌ مسئولان هم به این رشته مثبت و حمایتی شده است. چند سالی است که رشته کوراش روند پیشرفت خوبی را طی می‌کند و خوشبختانه طرفداران زیادی هم در ایران دارد.

وی در رابطه با برگزاری مسابقات لیگ کوراش گفت: کوراش لیگ بسیار جذابی دارد ولی پول زیادی در آن رد و بدل نمی‌شود. یعنی رقم قراردادها خیلی بالا نیست اما این امید وجود دارد که در آینده شاهد اتفاقات بهتری در لیگ کوراش باشیم. 

پاکدل تصریح کرد: سال بسیار شلوغی را در پیش داریم و امیدوارم سایر مسئولین هم کنار فدراسیون قرار بگیرند تا بتوانیم برای حضور پر قدرت در این مسابقات بین‌المللی با آمادگی مطلوب‌تری ظاهر شویم. 

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز