علی طهماسبی در گفت‌وگو با برنا

هوادار برای کسب بهترین نتایج آماده است/ الهامی را از دست نمی‌دهیم

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۰۶۸۵۰
هوادار برای کسب بهترین نتایج آماده است/ الهامی را از دست نمی‌دهیم
سرپرست تیم فوتبال هوادار اظهار امیدواری کرد این تیم بتواند در ادامه فصل عملکرد خوبی را در لیگ برتر از خود به نمایش بگذارد.

علی طهماسبی، سرپرست تیم فوتبال هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به برنامه‌ ریزی دقیق این تیم در طول تعطیلات اظهار داشت: تیم ما پس از دو هفته تعطیلی تمرینات فشرده خود را برای ادامه فصل پیگیری کرده و قرار است امروز آخرین بازی دوستانه را برابر نفت مسجدسلیمان را برگزار و کم کم خود را برای استارت دوباره لیگ آماده کنیم و با قدرت به دنبال این هستیم تا نتایج خوبی را در ادامه مسابقات به دست آوریم.

وی با تمجید از عملکرد مدیریت باشگاه در تعهدات مالی‌اش تاکید کرد: خوشبختانه مدیریت باشگاه به وعده‌های خود عمل کرده و جزو معدود تیم های لیگ هستیم که تعهدات مالی خود را به موقع انجام داده است و مشکلی بابت این مسائل نداریم.

طهماسبی در خصوص پیشنهاداتی که برای حضور ساکت الهامی در تیم‌های لیگ برتری به او رسیده است هم گفت: ساکت الهامی مربی با دانشی است و طبیعی است که تیم های زیادی به دنبال جذب او باشند. این مربی در سه سال اخیر دو جام را با تیم‌های مختلف کسب کرده و همین موضوع باعث شده جزو گزینه های خیلی از تیم‌های لیگ برتری باشد اما باشگاه هوادار این مربی را حفظ می کند و او را به آسانی از دست نمی دهد. 

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//  

نظر شما