محسن شادی در گفت‌وگو با برنا

نازنین ملایی ستاره این‌روزهای روئینگ ایران است/ برای رسیدن به رقبا باید زیرساخت مناسبی داشته باشیم

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۶۸۸۵
نازنین ملایی ستاره این‌روزهای روئینگ ایران است/ برای رسیدن به رقبا باید زیرساخت مناسبی داشته باشیم
عضو سابق تیم ملی قایقرانی گفت: نازنین ملایی ستاره این‌روزهای روئینگ ایران به شمار می‌رود.

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و جوانان 9 تا 13 آذر در پاتایا تایلند برگزار شد.

169 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و 90 ورزشکار در رده سنی جوانان از 18 کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

تیم ملی ایران که با 13 ورزشکار و 5 مربی در این رقابت‌ها حضور داشت در پایان مسابقات 3 طلا و 5 برنز برای کشورمان به ارمغان آوردند.

محسن شادی، ملی‌پوش سابق تیم ملی قایقرانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: عملکرد کلی تیم خوب بود. بچه‌ها تلاش خود را کردند چندین ماه در اردو و تمرینات بودند البته بهتر از این هم می‌توانستند ظاهر شوند ولی بخاطر اینکه ملی‌پوشان ما در هزارمتر تمرین کردند کمی کار برایشان دشوار بود. ما در تلاش هستیم که بتوانیم در ارومیه میزبان اردوی تیم ملی باشیم، ارومیه از سال 87 تا سال 92 میزبان اردوهای تیم‌ ملی بوده است. با مکاتباتی که با فدراسیون انجام دادیم و هماهنگ شدیم انشاالله از سال بعد در اردیبهشت و خرداد ماه اگر هوا خوب باشد میزبان اردوهای تیم ملی در ارومیه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه رشته قایقرانی بعد از المپیک توکیو روند مناسبی را طی کرده است، افزود: رشته قایقرانی در ایران این روزها جزو رشته‌های مهم و مدال آور به شمار می‌رود. مخصوصا خانم نازنین ملایی که این روزها به ستاره روئینگ ایران تبدیل شده است. او عضو کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی هم انتخاب شده که قطعا برای ایران خوب است، ورزشکارانی که تازه وارد اردوهای تیم ملی شدند همه با استعداد هستند، اکثر این تازه واردها از نظر سنی کمتر از 25 سال هستند یعنی به راحتی تا سن 30 سالگی می توان روی آنها حساب ویژه باز کرد تا هم بتوانند تجربه لازم را کسب کنند و هم در میادین بین المللی ایران را صاحب مدال کنند.

عضو سابق تیم‌ ملی قایقرانی در مورد شرایط تیم‌ ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: این مسابقات محک خوبی بود تا بتوانیم وضعیت کلی تیم را ارزیابی کنیم که خوشبختانه تیم هم نشان داد شرایط مطلوبی دارد. در بازی های آسیایی تقریبا رقبا همین رقبا هستند ولی ما باید نقاط ضعف‌مان را شناسایی کنیم تا با دست پر در مسابقات فوق حاضر شویم.

702

وی تاکید کرد: مهمترین ضعف یا بهتر بگویم کمبود ما نداشتن یک پیست استاندارد است. در این‌ زمینه باید هم کمیته ملی المپیک و هم وزارت ورزش و جوانان کمک‌ کنند تا صاحب یک پیست استاندارد شویم. در حال حاضر تمام رقبای ما تمرینات خود را در بهترین شرایط سپری می‌کنند و این در حالی است که ما هنوز ضعف‌هایی در زیرساخت‌های این رشته داریم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز