جام بیست و دوم

یک هشتم نهایی جام جهانی؛ روز آسیایی‌ها

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۸:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۶۹۳۹
یک هشتم نهایی جام جهانی؛ روز آسیایی‌ها
تکلیف دو تیم دیگر صعود کننده از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال امروز مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز دو تیم ژاپن و کرواسی مقابل هم قرار خواهند گرفت. ژاپنی‌ها فراتر از انتظار ظاهر شدند و با شکست دو مدعی فتح جام به این مرحله رسیده است. پس هر تیمی بخواهد سامورایی‌ها را دست کم بگیرد به شدت مجازات خواهد شد. دوان، ستاره این تیم پیش از جام ادعای تلاش برای قهرمانی کرده بود و بعید نیست در این بازی تکلیف حضور آن‌ها در جمع ۴ تیم نهایی مشخص شود.

از سوی دیگر خوش‌شانسی برای ژاپنی‌ها فرم نه چندان خوب تیم دالیچ است. کرواسی دستپخت دالیچ ۴ سال پیش در میان ناباوری به فینال رسید اما این بار حداقل تا این لحظه چندان امیدوارکننده نبود. هنوز اما مهره کارکشته‌ای چون مودریچ رهبری‌ است که آن‌ها را به سمت پیروزی سوق می‌دهد. پیش‌بینی نتیجه؟ کاری به شدت سخت!

از ساعت ۲۲:۳۰ امشب هم برزیل و کره جنوبی رو به روی هم قرار می‌گیرند. برزیلی‌ها یکی از جذاب‌ترین تیم‌های جام بودند و حتی بدون حضور نیمار هم درخشان ظاهر شدند. آن‌ها جزو تیم‌هایی بودند که می‌توانستند ۹ امتیازی صعود کنند اما تصمیم گرفتند اندکی انرژی خود را ذخیره کنند. انگیزه و عطش آن‌ها برای فتح جام با تیته دوچندان شده و حالا در سال پایانی قرارداد او، همه در انتظار کسب ستاره ششم توسط زردپوشان هستند.

رقیب برزیل در این مرحله کره جنوبی است که شاید به اندازه دیگر رقبای آسیایی قدرتمند و زیبا بازی نکرده باشد اما پرتغال را شکست داده و شانسی به این مرحله نرسیده. برد برزیل اما ماموریتی سخت برای آن‌ها است. هرچند که عبور از اروگوئه و غنا هم کاری آسان نبود. اتفاق عجیب اما می‌تواند برد ژاپن و کره باشد تا در یک چهارم نهایی دیداری کاملا آسیایی را مشاهده کنیم.

انتهای پیام//

نظر شما