اخباری: جام جهانی به من تلاش برای برد تا آخرین نفس را یاد داد/ لیگ برتر با دسته اول زمین تا آسمان متفاوت است

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۰۷۱۴۷
اخباری: جام جهانی به من تلاش برای برد تا آخرین نفس را یاد داد/ لیگ برتر با دسته اول زمین تا آسمان متفاوت است
سرمربی تیم فوتبال چادرملو یزد درباره شرایط تیمش و عملکرد تیم ملی در جام جهانی صحبت کرد.

سعید اخباری در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال چادرملو یزد و پارس جنوبی جم به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: از مسئولین حریف بابت دعوت به بازی دوستانه تشکر می‌کنم. هفته آینده هر دو تیم در جام حذفی بازی دارند و خواستیم این بازی محکی برای بازیکنان باشد.

وی افزود: از یک بحران بیهوده بیرون آمدیم اما مقابل استقلال خوزستان 10 نفره امتیاز گرفتیم که از لحاظ روحی به ما کمک کرد. می‌خواهیم بازی‌های در خور اسم و شان شهرمان انجام دهیم. چشم‌انداز و هدف؟ شرایط ما تغییر کرده و اتفاقات زیادی رخ داده تا رسیدیم به وضعیت فعلی. نیم‌فصل دوم اما مهم است. نمی‌توانم رتبه دقیقی را برای هدف مشخص کنم. تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم کرد. در ابتدا بازی‌های فشرده بود اما تعطیلات نیم‌فصل مناسب نیست و چاره‌ای جز تمکین نداشتیم.

سرمربی چادرملو درباره تفاوت دسته اول و لیگ برتر عنوان کرد: لیگ برتر با با دسته اول مانند مقایسه دو رشته متفاوت است. داوری‌ها، امکانات و نحوه برگزاری مسابقات زمین تا آسمان تفاوت دارد. بیشتر این تفاوت‌ها هم مربوط به عدم نظارت روی دسته اول است. مدعیان قهرمانی؟ شمس آذر، خیبر، فجر و بسیاری دیگر مدعی هستند اما نیم‌فصل دوم خیلی چیزها تغییر می‌کند. در لیگ برتر پرسپولیس و استقلال مدعی هستند.

اخباری درباره جام جهانی قطر اظهار داشت: جام جهانی به من درس داد. اینکه تیم‌ها تا آخرین نفس برای برد بجنگند و تیم مورد علاقه من تا این لحظه ژاپن بوده است. دو بار مقابل دو تیم قدرتمند کامبک داشت و این اصلا کار آسانی نیست. نظرم درباره فینالیست‌ها؟ پرتغال، فرانسه، برزیل و آرژانتین چهار تیم نهایی خواهند بود.

وی درباره ماندن یا نماندن کی‌روش گفت: درباره کی‌روش نظری ندارم اما اگر قرار به عدم حضور او باشد نظرم روی مربیان ایرانی با دستیارهای خارجی است. افرادی چون یحیی گل‌محمدی،‌ قلعه‌نویی و نکونام کنار دستیاران خارجی می‌توانند موفق باشند. حواشی مربوط به پاداش‌ها؟ اینکه به این تیم ملی پاداش داده شده را کار ندارم اما اینکه برخی اعتراض دارند را به حق می‌دانم. همه حق دارند پاداش بگیرند اما اینکه با هر دلیل از فوتبالیست‌ها انتقاد می‌کنند را قبول ندارم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز