جام بیست و دوم

در انتظار پرتغال- اسپانیا در یک چهارم نهایی!

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۷:۵۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۷۳۶۷
در انتظار پرتغال- اسپانیا در یک چهارم نهایی!
تکلیف دو تیم باقی‌مانده از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی امشب مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ساعت ۱۸:۳۰ مراکش و اسپانیا در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می‌روند. مراکش را می‌توان یکی از شگفتی‌سازهای جام در نظر گرفت که به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد و تا این لحظه شکستی نداشته است. تیم رگراگی حتی بلژیک پرستاره را هم حذف کرد تا حالا برای شکست دادن رقیب بزرگ فعلی مشکل اعتماد به نفس نداشته باشد.

اسپانیا اما به نظر می‌رسد حالا با حواس جمع‌تری به بازی می‌پردازد. تیم ساخته و پرداخته انریکه فوتبال را بسیار شیک انجام می‌دهد اما مشکل تجربه دارد. بازیکنان این تیم در لحظات سخت نمی‌توانند تصمیمات بزرگ و درست بگیرند و ماحصلش شد شکست مقابل ژاپن در حالی که ابتدا جلو بودند و سپس رتبه دوم لاروخا در گروه. روی کاغذ اما برای بازی امشب اسپانیا شانس بیشتری دارد.

ساعت ۲۲:۳۰ مصاف پرتغال و سوئیس برگزار خواهد شد. پرتغال مقابل اروگوئه بردی عالی بدست آورد اما پیش از آن برابر غنا در آستانه لغزشی اساسی بود و مقابل کره هم شکست خورد که این مساله نشان می‌دهد آن‌ها اقتدار چندانی ندارند. از سوی دیگر حواشی مربوط به درخواست هواداران تیم مبنی بر نیمکت‌نشینی رونالدو هم ممکن است این تیم را اسیر کند.

حریف پرتغالی‌ها در بازی امشب سوئیس چغر یاکین است که در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جام صربستان را شکست داد و به این مرحله رسید. سوئیسی‌ها سابقه حذف فرانسه و غول‌کشی در جام را دارند و اصلا نمی‌توان آن‌ها را از پیش بازنده دانست اما با توجه به سبک بازی پرتغال باید گفت شانس آن‌ها برای موفقیت کمتر است. مگر آن که روز، روز سومر و ژردان شاقیری باشد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز