پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا؛ طهماسبی طلایی شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۹:۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۴۰۷۴۰۶
پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا؛ طهماسبی طلایی شد
ملی‌پوش پاورلیفتینگ ایران به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومى فدراسیون بدنسازى و پرورش اندام، در روز چهارم مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانى آسیا، مهدى طهماسبى به عنوان نماینده ایران در رده بزرگسالان دسته 93 کیلوگرم به مصاف رقباى خود رفت.

طهماسبى در یک رقابت نفس گیر و حساس در حرکت اسکوات وزنه 280 کیلوگرمى را ثبت کرد و به مقام چهارم این حرکت دست یافت. این ملى پوش در حرکت پرس سینه با ثبت موفق وزنه 195 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و در ددلیفت با رکورد 310 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

ملى پوش دسته 93 کیلوگرم در مجموع با رکورد 785 کیلوگرم به مدال طلاى آسیا دست یافت. ورزشکارانى از تایلند و ژاپن در مجموع دوم و سوم شدند. نعیم فتاحى در رده بزرگسالان به مقام هشتم رسید. همچنین در رده پیشکسوتان و در مستر 2 جواد حیدرى در مجموع اول شد و به طلا رسید. مرتضى دژآلود در مستر سه به مدال نقره مجموع دست یافت و على حیدر امیدیان نیز به مدال برنز رسید.

در مستر یک در مجموع محمدرضا روحانی چهارم و ابراهیم نیک فر پنجم شدند. محمدرضا روحانی در پرس سینه برنز گرفت و در ددلیفت طلا را به ارمغان آورد. در جوانان مهدی جوادیفر در مجموع ششم شد. پیش از این نیز احمدرضا بابااحمدى در دسته 66 کیلوگرم بزرگسالان به مدال نقره مجموع دست یافته بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز