ستاره تیم ملی برزیل الگوی خود را "زیدان" اعلام کرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۷۴۵۴
ستاره تیم ملی برزیل الگوی خود را زیدان اعلام کرد
کاسمیرو، ستاره خط میانی تیم ملی برزیل از زین الدین زیدان به عنوان الگوی دوران کودکی خود نام برد.

به گزارش برنا؛ بعد از سپری کردن سال هایی فوق العاده در ترکیب رئال مادرید و دستیابی به همه افتخارات تیمی ممکن، کاسمیرو در فصل تابستان امسال و با قراردادی پنج ساله راهی منچستریونایتد شد.

علیرغم اینکه فوتبال برزیل آنقدر فوق ستاره داشته که کودکان اهل این کشور بازیکنی از سلسائو را به عنوان الگوی خود انتخاب کنند، اما نظر کاسمیرو متفاوت بوده و او علاقه زیادی به زین الدین زیدان فرانسوی داشته است.

ستاره تیم ملی برزیل: الگوی من زیدان بود

کاسمیرو گفت: "من فکر می کنم وقتی بچه هستید، اسطوره های زیادی برای خودتان در ذهن دارید. شما به بازیکنانی علاقه دارید که هرگز تصور نمی کردید روزی بتوانید با آنها ملاقات کنید. حالا نیز نوبت من شده و منظورم این است که همین حالا نیز بسیاری از جوانان از بازیکنان یونایتد الهام می گیرند اما اگر بخواهم صادقانه بگویم، باید اعتراف کنم که در دوران کودکی عاشق تماشای بازی های زین الدین زیدان بودم.

البته من به پل اسکولز نیز علاقه داشتم و او و ریو فردیناند دو بازیکن محبوب من در تریب منچستریونایتد بودند. هر دوی آنها نیز بازیکنانی فوق العاده محسوب می شدند. همه آنها بازیکنانی هستند که موفق بوده و به افتخارات زیادی دست یافتند، بازیکنانی مانند گیلبرتو سیلوا، کلود ماکه‌له‌له و ... وقتی بچه هستید، اسطوره و قهرمانان زیادی در ذهن دارید. ستاره های بزرگی تبدبل به بازیکنان مورد علاقه شما شده و همیشه بهترین بازیکنان جهان الهام بخش کودکان می شوند."

انتهای پیام

نظر شما