نفر به نفر با بازیکنان ایران

هافبک‌ها؛ پرنوسان

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۰۷۵۵۴
هافبک‌ها؛ پرنوسان
پس از اتمام کار ملی‌پوشان در جام جهانی بد نیست نگاهی بیندازیم به عملکرد شاگردان کی‌روش در این تورنمنت مهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ خط هافبک تیم ملی را می‌توان پرتغییرترین بخش از ترکیب دانست که دائما دستخوش تغییرات می‌شد. در بازی اول علی کریمی و نوراللهی در ترکیب اصلی بودند و در دیدار دوم و سوم نوراللهی و عزت‌اللهی. تعویض‌ها حین بازی هم در این بخش زیاد بود اما به طور کلی در این بخش تیم ملی موفق کار کرد؟

روزبه چشمی: جام جهانی برای او با اتفاقات حاشیه‌ای و پرفشار شروع شد و عالی پیش رفت. در دیدار اول عملکرد او در قلب خط دفاعی بسیار بد بود اما در بازی مقابل ولز اعتماد به نفس لازم را پیدا کرد و در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شد. چشمی می‌تواند در ادامه همچنان در ترکیب اصلی تیم ملی بدرخشد.

علی کریمی: حضور او در ترکیب اصلی سورپرایز کی‌روش برای بازی اول بود که جواب نداد. کریمی هافبک بسیار خوش فکری است که تا حدودی سبک بازی‌اش با دیگر بازیکنان خط میانی همخوانی ندارد. با این وجود اما هر زمان در زمین حضور پیدا کرد پرتلاش بود و پاسش به طارمی باعث شد دروازه‌بان ولز مجبور به خطا و اخراج شود.

احمد نوراللهی: او حالا به یک مهره قابل اتکا برای کی‌روش و هر سرمربی دیگری در تیم ملی تبدیل شده است. قدرت بدنی مناسب و هوش خوب برای ارسال پاس و البته قدرت شوت‌زنی از ویژگی‌های او در این جام بود. نوراللهی جزو 3 هافبک برتر فوتبال ایران است و همچنان در تیم ملی خواهد درخشید.

سعید عزت‌اللهی: آن‌قدر انتظارات از بازیکنان بالا بود که یک سعید عزت‌اللهی خوب هم به کارمان نمی‌آمد و باید عالی باشد. او با تجربه بازی در اروپا جزو برترین لژیونرها است و اگر اندکی از قدرت شوتزنی‌اش استفاده می‌کرد می‌توانست حتی گلزنی هم داشته باشد.

سامان قدوس: یکی از امیدهای موقعیت‌سازی در جمع شاگردان کارلوس کی‌‌روش او بود که فرصت کمی برای درخشش پیدا کرد. قدوس در بازی مقابل تیم آمریکا فرصت داشت تا در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شود اما شوت او با فاصله کمی از کنار دروازه بیرون رفت. کلاس کاری او با بازیکنانی که در لیگ داخلی بازی کرده‌اند متفاوت است و می‌شد به او در قطر بهای بیشتری داد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز